فروش کنسول پلی استیشن 5 به 54 میلیون رسید

کمپانی «سونی» اعلام کرد که تا پایان ماه دسامبر 2023 (آذر 1402)، 54.8 میلیون دستگاه از کنسول پلی استیشن 5 به فروش رسیده است.

«پلی‌استیشن»، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای جهان است. این کنسول، از ابتدا تاکنون مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. قدرت، کیفیت، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و بسیاری موارد دیگر باعث شده تا «پلی‌استیشن» به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی در بین تمام کنسول‌ها شناخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش کنسول پلی استیشن 5

بازی‌های انحصاری این کنسول نیز جزو عواملی هستند که باعث محبوبیت و فروش PS5 شده است. بازی‌هایی همچون God of War، Ghost of Tsushima، The Last of Us توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و ارزش بازی کردن را افزایش دهد.

«ایکس‌باکس» را از جمله رقبای «پلی‌استیشن»، می‌توان نام برد که زیرمجموعه‌ای از شرکت «مایکروسافت» است؛ اما هنوز نتوانسته در زمینه فروش به پای این کنسول برسد. هر نسل جدید از این کنسول، با معرفی قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد، همه را مجذوب خود می‌کند و رکوردهای جالبی را به جای می‌گذارد.

کنسول پلی استیشن 5

باید توجه داشت که سال مالی جاری تا پایان ماه مارس 2024 (اسفند 1402) ادامه خواهد داشت. سونی انتظار داشت که تا پایان این سال، فروشی به مقدار 25 میلیون دستگاه PS5 داشته باشد؛ اما در حال حاضر این رقم به 21 میلیون محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سود این حجم شرکت سونی از کنسول پلی استیشن 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *