تاریخ رونمایی از بازی EA Sports College Football 25 مشخص شد

«EA Sports» یکی از معروف‌ترین سازندگان بازی در جهان است که اخیراً طی یک بیانیه تاریخ رونمایی از بازی EA Sports College Football 25 را اعلام کرد.

«EA Sports»، استودیوی تولید کننده بازی‌های ویدیویی، پروفایل رسانه‌های اجتماعی بازی College Football 25 را به‌روز کرده و گفته است که رونمایی کامل از این بازی در ماه می (اردیبهشت) خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ معرفی بازی EA Sports College Football 25

در روز پنجشنبه، «EA Sports» اخباری را در مورد بازی فوتبال آمریکایی خود، یعنی EA Sports College Football 25، به طرفداران ارائه داد. آنها لوگوی رسمی بازی و یک تریلر را منتشر و تایید کردند که این بازی در تابستان امسال منتشر خواهد شد. قبلاً تأیید شده بود که بازی شامل حالت‌های Road to Glory و Dynasty Mode است، اما به غیر از این اطلاعات، جزئیات دیگری درباره بازی منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر EA Sports College Football 25 را مشاهده کنید:

در ژانویه (دی ماه)، گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد «EA Sports» قرار است در تاریخ 8 ژانویه (18 دی)، در جریان مسابقات قهرمانی فوتبال کالج، اخباری در مورد بازی ارائه دهد، اما این اتفاق رخ نداد. اکنون با اعلام «EA Sports»، طرفداران می‌توانند در ماه می منتظر رونمایی کامل از بازی College Football 25 باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی EA Sports College Football 25 چیست؟ به نظر شما بازی موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *