تاریخ عرضه بازی Fable لو رفت

یک منبع معتبر اعلام کرده که بازی Fable توسط استودیو «پلی‌گراند گیمز» (Playground Games) برای انتشار در سال 2025 طراحی شده است.

فهرست بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس در سال 2024 با حضور عناوین مهمی همچون بازی HellBlade 2: Senua’s Saga، بازی Indiana Jones and the Great Circle و بازی Avowed، پر شده است؛ اما آیا طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که فهرست بازی‌های پرطرفدار در سال 2025 نیز بسیار گسترده و چشم‌نواز باشد؟ در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما به نظر می‌رسد که بازی فیبل ، یکی از آثار بسیار پرطرفدار است که گیمرها در سال آینده منتظر انتشار آن هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Fable

«NateTheHate»، یکی از افراد داخلی معروف در انجمن «ResetEra» اعلام کرد که در سال گذشته اطلاعاتی راجب انتشار ریبوت بازی Fable توسط استودیو «Playground Games» در سال 2025 به دست آورده است. البته همواره امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد؛ به‌خصوص زمانی که مسأله زمان انتشار بازی‌ها در میان باشد. با این حال، طرفداران تا سال آینده این بازی را تجربه نخواهند کرد.

بازی Fable

بازی Fable در رویداد «ایکس باکس گیمز شوکیس» 2020 با انتشار یک تیزر کوتاه معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از آن منتشر نشده است. این بازی در رویداد Xbox Games Showcase ماه ژوئن (خرداد) سال گذشته نیز به نمایش گذاشته شد. در حال حاضر، «مایکروسافت» هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه بازی Fable اعلام نکرده است، اما با توجه به برگزاری مجدد رویداد Xbox Games Showcase در ماه ژوئن (خرداد)، امیدواریم که تا چند ماه دیگر جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی Fable چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *