کارگردان سابق Battlefield از کمپانی EA انتقاد کرد

«مارکوس لهتو»، خالق Halo، قصد داشت رهبری کمپین بعدی بازی Battlefield را بر عهده بگیرد؛ اما کارگردان سابق این بازی پس از ترک کمپانی EA ، انتقاداتی از این شرکت مطرح کرد.

سه هفته از زمانی که مارکوس لهتو ، خالق سری بازی هیلو (Halo) و کارگردان سابق بازی‌های بتلفیلد (Battlefield)، به طرز مشکوکی از مجموعه EA (Electronic Arts) جدا شد، می‌گذرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتقاد کارگردان سابق Battlefield از کمپانی EA

«مارکوس لهتو»، خالق فرنچایز Halo که مشغول کارگردانی در استودیوی «Ridgeline Games» که در سال 2021 توسط «Electronic Arts (EA)» در سیاتل تأسیس شده بود، تجربیات خود را درباره ترک استودیو و بسته شدن آن توسط «EA» به اشتراک گذاشت.

کمپانی EA

او در توییتی که در روز جمعه منتشر کرد، گفت:

درباره این موضوع زیاد صحبت نمی‌کنم؛ زیرا هیچ نکته مثبتی در مورد «EA»، جدایی اخیرم و رنجی که تیم من و بسیاری از افراد به دلیل اخراج‌های گسترده در صنعت داشتند، ندارم.

او در این پیام، «EA» را به‌عنوان مظهر حرص و طمع شرکتی نامید. در اعلامیه‌ای که ماه گذشته منتشر شد، رئیس «Electronic Arts» نیز تأیید کرد که «Ridgeline Games» دیگر فعالیت ندارد و برخی از کارکنان به استودیوی «Ripple Effect» در لس آنجلس منتقل خواهند شد که در حال حاضر به توسعه تجربه چندنفره آینده Battlefield مشغولند.

همچنین ذکر شد که استودیو «Criterion Games» که به‌تازگی بازی‌های Need for Speed را تولید کرده بود، اکنون نظارت بر پروژه تک‌نفره بعدی Battlefield را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد کارگردان سابق Battlefield از کمپانی EA چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: videogameschronicle


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *