بازی Persona 6 برای ایکس باکس منتشر می‌شود

به گفته یک منبع آگاه در صنعت گیم، بازی Persona 6 در زمان انتشار خود، قرار است برای پلتفرم‌های ایکس باکس (XBox) نیز عرضه شود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تا به امروز، سری بازی‌های شرکت Atlus به ندرت برای پلتفرم‌های ایکس باکس منتشر شده بودند. پیش از سال گذشته، تنها دو بازی از سری Persona در ایکس باکس عرضه شدند.

این آثار شامل Persona 4 Arena و Persona 4 Arena Ultimax بودند که در سال‌های 2012 و 2014 به انتشار رسیدند؛ اما با انتشار سه بازی از سری Persona برای ایکس باکس و قرار گرفتن آن‌ها در Game Pass در سال گذشته، به نظر می‌رسد Atlus دوباره علاقه‌مند به همکاری با ایکس باکس شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Persona 6 برای ایکس باکس منتشر می‌شود

به گفته Nate the Hate، یک منبع داخلی در این صنعت، Atlus قصد دارد بازی جدید Persona را نیز برای پلتفرم ایکس باکس عرضه کند. این منبع در این رابطه گفت:

با توجه به اطلاعاتی که شنیده‌ام، به نظر می‌رسد که بازی پرسونا 6 در نهایت برای ایکس باکس عرضه خواهد شد. البته، مطمئن نیستم که این نسخه به طور همزمان با نسخه پلی‌استیشن منتشر می‌شود؛ اما با توجه به سیاست اخیر Atlus در انتشار بازی‌های این مجموعه به صورت همزمان و روی چندین پلتفرم، این فرضیه قابل اطمینانی به نظر می‌رسد.

به تازگی، یک منبع داخلی در شرکت Atlus ادعا کرده است که بازی Persona 3 Reload و Metaphor: ReFantazio نیز به نینتندو سوییچ 2 منتقل خواهند شد. Persona 3 Reload نسخه بازسازی شده‌ای از بازی نقش‌آفرینی محبوبی است که در سال 2006 ابتدا برای کنسول PS2 به انتشار رسید. سری بازی‌های Persona را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین فرانچایزهای استودیو Atlus تلقی کرد که تا به حال بیش از 22 میلیون نسخه از این سری در سراسر جهان فروخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ عرضه ششمین بازی پرسونا روی ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *