احتمال انتشار بازی Hellblade 2 روی پلتفرم پلی استیشن 5 بالا است

یکی از بحث‌های داغ مطرح شده در رسانه‌ها، احتمال انتشار بازی Hellblade 2 ، انحصاری مورد انتظار ایکس‌باکس، برای پلی‌استیشن 5 است.

در همین راستا، گزارش جدیدی از وب‌سایت The Verge، جزئیات بیشتری از آشفتگی‌های داخلی ایکس‌باکس را فاش می‌کند. این گزارش نشان می‌دهد که «مایکروسافت» در حال حاضر با چالش‌های بزرگی در مدیریت استودیوها و فرنچایزهای انحصاری خود روبرو است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


احتمال انتشار بازی Hellblade 2 روی پلتفرم پلی استیشن 5 بالا است

«تام وارن»، خبرنگار برجسته The Verge که سابقه‌‎ای در انتشار خبرهای موثق از ایکس‌باکس دارد، مدعی است که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یکی دیگر از عناوین انحصاری ایکس‌باکس بوده که امکان دارد برای پلی‌استیشن 5 نیز عرضه شود.

«وارن» که پیش از این نیز اخباری از انتشار بازی‌های فرست‌‎پارتی ایکس‌باکس روی سایر پلتفرم‌ها را منتشر کرده بود، در این گزارش نام بازی هل بلید 2 را به لیست عناوین احتمالی اضافه می‌کند.

به نظر می‌رسد که انتشار Hellblade 2 برای پلی‌استیشن 5 در حال حاضر در اولویت نباشد. این بازی قرار است در ماه آینده برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شود و انتشار آن برای سایر پلتفرم‌ها به زمان دیگری موکول خواهد شد. مایکروسافت تاکنون به طور رسمی به این شایعات واکنش نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی احتمال انتشار بازی Hellblade 2 روی پلتفرم پلی استیشن 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *