بهترین بازی های ورزشی 2021 ؛ محبوب ترین عناوین ورزشی

بازی‌ های ورزشی همواره جزو محبوب‌ ترین سبک های بازی‌ در صنعت گیم محسوب می‌شود و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به بهترین بازی های ورزشی 2021 می‌پردازیم. با ما در فیگار همراه باشید.

این روزها مجموعه‌های بزرگ و پرطرفداری ورزشی که هر ساله بازار صنعت گیم را تصاحب می‌کردند، از سوی طرفداران مورد انتقاد گرار گرفته‌اند، عناوینی مانند FIFA، NBA2K و WWE. این موضوع باعث شده تا فرستی برای بازی‌ های ورزشی دیگر ایجاد کند تا بتوانند بیشتر خودنمایی کنند و مخاطبان هم به سراغ بازی هایی بروند که در طول این سال‌ها کمتر به چشم آمده اند. در این مقاله ما قصد داریم بهترین بازی های ورزشی برای کامپیوتر را در 2021 به شما معرفی کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ورزشی 2021

محبوب ترین عناوین ورزشی در سال 2021

در فهرست پایین لیستی از بهترین بازی های ورزشی 2021 آمده است که قرار است به آن ها بپردازیم.

  • Knockout City
  • Football Manager 2021
  • FIFA 21
  • Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2
  • NBA 2K21
  • Super Mega Baseball 3
  • Rocket Leagut

Knockout City

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

بازی Knockout City یک بازی در سبک Dodgeball به صورت چند نفره آنلاین است که توسط استودیو Velan ساخته شده و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت برای تمامی پلتفرم‌ها و نیز دو سرویس EA Play و Xbox و Game Pass منتشر شده است. و جزو بهترین بازی های ورزشی در 2021 محسوب می‌شود.

با بازی کردن مچ های مالتی پلیر بسیار سریع که المان های بازی “وسطی” را دارند شهر را به کنترل خود در آورید. حملات خود را با استفاده از توپ های تقویت شده قدرتمندتر کنید، در واقع شما به تعداد متنوعی از توپ با قدرت های منحصربه‌فرد دسترسی خواهید داشت، یا اصلا خودتان به حالت توپ درآیید تا هم تیمی هایتان بتوانند شما را پرتاپ کنند.

اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های ورزشی 2021 که تمی خاص داشته باشد، Knockout city قطعا بهترین گزینه برای شما است.


بیشتر بخوانید:

دانلود بازی الدن رینگ (Elden Ring) برای کامپیوتر

بررسی بازی Metro Exodus complete edition


Football Manager 2021

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

Football Manager 2021 Mobile – مدیر فوتبال 2021 نسخه ای دیگر از سری بازی های محبوب Football Manager از کمپانی مطرح و معروف SEGA است که به دنبال موفقیت قسمت های قبل مثل  Manager Mobile 2019 و Football Manager Mobile 2020 تولید و طبق روال هر ساله در نزدیکی شروع سال جدید میلادی عرضه می‌شد.

مربی هر باشگاه فوتبال، قلب تپنده آن باشگاه است و مکانیک بازی Football Manager 2021 به گونه ای است که مربیگری شما، مشابه به مربیگری در واقعیت خواهد بود. دقت و جزئیاتی که در پیاده‌سازی و به کارگیری این مکانیک ها به کار رفته است تمرکز بر مربیگری را به گونه که تا به حال آن را تجربه نکرده اید، معطوف کرده است؛ لذا، شما را با هر ابزاری که برای تبدیل شدن به یک مربی درجه یک نیاز دارید تجهیز می کند.


بیشتر بخوانید:

بررسی بازی Alex Kidd in Miracle World DX

بررسی بازی Dungeons and Dragons Dark Alliance


FIFA 21

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

بازی FIFA 21 یکی از محبوب ترین بازی در سبک شبیه سازی، ورزشی و مسابقه ای است که توسط شرکت Electronic Arts در اکتبر 2020 برای پلتفرم PC به انتشار رسیده است. این نسخه از بازی جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب FIFA می‌باشد که هر سال یک نسخه از آن به صورت انحصاری به نام  EA SPORTS™ FIFA منتشر می‌شود.

برای عکس کاور این بازی از بازیکن سرشناس فرانسوی (kylian mbappe) استفاده شده است. در این نسخه شاهد تغییرات بسیاری خواهید بود که گیم پلیی جذاب را برای شما رقم خواهد زد. در گیم پلی بازی نیز شاهد تغییراتی همچون دربیل‌های فرز و چابک، مالکیت آگاهانه، فرارهای مختلف، سیستم برخورد بازیکنان، حالت رقیب، تکل‌ های سخت  خواهید بود که همگی بهبود یافته و بسیار طبیعی طراحی شده است.


بیشتر بخوانید:

بررسی بازی Scarlet Nexus

بررسی بازی ENDER LILIES QUIETUS OF THE KNIGHTS


Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 نسخه ریمستر شده مجموعه ورزشی بسیار جذاب Tony Hawks است که توسط شرکت Activision منتشر شده است. بازی Tony Hawks Pro Skater هر دو نسخه این مجموعه جذاب یعنی Tony Hawk’s™ Pro Skater™ 1 و Tony Hawk’s™ Pro Skater™ 2 را در دارا است. تمامی بخش‌های فنی و عناصر ها در این دو عنوان کاملا بازسازی شده است.

تاکنون بازی‌های مشابهی برای شبیه‌ سازی ورزش مهیج اسکیت برد ساخته شده است اما هیچ‌کدام نتوانستند مانند بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 جایگاه و محبوبیت خود را در دل بازیکنان ایجاد کند.

بازیکنان در این بازی کنترل یکی از حرفه‌ای‌ ترین اسکیت‌ بازان در تاریخ یعنی Tony Hawk (بازیگر و ورزشکار حرفه‌ای اسکیت‌بوردینگ) را بر عهده گرفته و حرکات و تکنیک‌های جذاب او را از نزدیک تجروبه خواهند کرد. با کمک مکانیزم کنترل حرفه‌ای و سیستم کمبو بازی بازیکنان قادر خواهند بود تا حرکات نمایشی خارق‌ العاده‌ای را برای تماشاگران اجرا کنند.

NBA 2K21

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

بازی N.B-A 2K21 جدیدترین نسخه از پر طرفدارترین سری بازی های بسکتبال می باشد. این بازی همانند نسخه های قبلی خود ورزش بسکتبال را شبیه سازی می‌کند تا طرفداران این سبک از ورزش محبوب بتوانند آن را تجربه کنند و ساعت‌ها با آن سرگرم شوند.

این بازی تجربه جدید و منحصر به فردی را از بازی بسکتبال به تصویر می‌کشد. این بازی با پیشرفت گسترده در گرافیک و گیم پلی و همچنین رقابت های آنلاین یک تجربه جدید را در سری جدید این بازی برای بازیکنان به ارمغان می آورد.


بیشتر بخوانید:

آموزش تصویری تنظیمات آواتار PUBG Mobile

دانلود بازی PUBG New State برای اندروید و آیفون


Super Mega Baseball 3

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

بازی Super Mega Baseball 3 سومین نسخه از سری بازی‌های شبیه سازی ورزش بیسبال Super Mega Baseball است. این بازی توسط شرکت بازی‌ سازی  Metalhead Software در کانادا ساخته شده و توسعه یافته است. در بازی Super Mega Baseball 3 قادر خواهید بود در حالت‌های مختلف و با ریتم‌های مختلف تجربه بیسبال دلخواه خود را داشته باشید.

بازی Super Mega Baseball 3 در ابتدا قرار بود در 23 آوریل 2020 (4 اردیبهشت 99) عرضه شود که بعدها به تعویق افتاد و  در تاریخ 13 می 2020 (24 اردیبهشت 99) منتشر شد.

Rocket League

بهترین بازی های ورزشی 2021
بهترین بازی های ورزشی در 2021 ؛ بازی های ورزشی برای کامپیوتر

در بازی Rocket League المان های یک بازی ماشینی را با بازی های فوتبالی ادغام می کند و یک بازی هیبرید با گیم‌پلی ای لذت بخش مبتنی بر قوانین فیزیک را به بازیکنان و مخاطبان خود ارائه می کند.
به زمین مسابقه بروید تا یک مود آفلاین پر محتوا که فصل های فوتبالی دارد را تجربه کنید یا مود های دیگر این بازی را که شامل مود نرمال (کژوال) و مود رقابتی می شود بازی کنید و از ویژگی خاص این بازی یعنی Mutators استفاده کنید که به شما توانایی ای می دهد که با آن می توانید قوانین بازی را به کلی عوض کنید.
استعداد های خودتان را با استفاده از سیستم شخصی‌سازی عمیق این بازی، که یکی از بهترین های سبک خودش است، به نمایش بگذارید و با رقبا خود در هر پلتفرمی با استفاده از قابلیت کراس پلی این بازی به رقابت بپردازید

این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی رایگان برای مشترکین PlayStation Plus پنج سال پیش منتشر شد. از آن زمان تا حالا، بازی Rocket League بیشتر از ۷۵ میلیون کاربر داشته است که این بازی را به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی آنلاین تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین بازی های ورزشی 2021 چیست؟ شما طرفدار کدام یک از بهترین بازی های ورزشی 2021 هستید؟ شما چه بازی هایی را می‌شناسید که جزو بهترین بازی های ورزشی 2021 است؟

نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *