فیلمی بر اساس بازی Death Stranding ساخته می شود [+جزئیات]

هیدئو کوجیما  کمی پیش رسما اعلام کرد که فیلمی بر اساس بازی Death Stranding ساخته می شود که حاصل همکاری او و استودیو Hammerstone است.

دث استرندینگ در واقع اولین ساخته استودیو کوجیما پروداکشنز به شمار می‌رود که در حال حاضر چیزی بیش از سه سال از عرضه آن می‌گذرد. در حالی که انتظارها از این عنوان حسابی بالا بود، اما بازی در زمان عرضه بازخوردهای ضد و نقیضی را از سوی منتقدها دریافت کرد.

فیلمی بر اساس بازی Death Stranding ساخته می شود

فیلمی بر اساس بازی Death Stranding ساخته می شود
فیلمی با اقتباس از بازی Death Stranding

در همین راستا، چند روز پیش بود که استودیوی کوجیما پروداکشنز در نهایت در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲ از ساخت دنباله مجموعه خبر داد. حال، به نظر می‌رسد که آقای هیدئو کوجیما، موسس استودیو و خالق بازی، کماکان به دنبال توسعه فرنچایز بوده و همان‌طور که پیش‌تر نیز از علاقه خود به فیلم‌های سینمایی سخن گفته بود، اکنون روند ساخت فیلمی با اقتباس از بازی Death Stranding را آغاز کرده است.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده، این فیلم توسط استودیوی کوجیما پروداکشنز و با همکاری استودیوی فیلمسازی هامراستون ساخته می‌شود. بهتر است بدانید که آقای الکس لبوویچی مدیرکل استودیوی Hammerstone است که تهیه‌کنندگی فیلم پرطرفدار Barbarian را در کارنامه درخشان خود دارد.

فیلمی بر اساس بازی Death Stranding ساخته می شود

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *