احتمال ساخت بازی جدیدی از Gears of War

به تازگی، خبری از احتمال ساخت بازی جدیدی از Gears of War منتشر شده که بازخوردهای زیادی را در فضای مجازی برای هواداران این سری داشته است.

لیست بازی‌های جدید کوالیشن که توسط استودیوی Gears of War The Coalition منتشر شده، نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان این مجموعه، در حال افزایش تولید عنوان جدیدی در سری طولانی مدت این بازی هستند.

احتمال ساخت بازی جدیدی از Gears of War

این استودیو به طور خاص برای ساخت بازی‌های جدید Gears در حال کار بر روی یک بازی جدید از این مجموعه است، هنوز به طور رسمی اعلام نکرده، اما برخی منابع نزدیک، اعلام کردند که به احتمال زیاد، این مجموعه، بازی جدیدی دارد.

اولین اشاره‌ها مبنی بر اینکه Gears 6 ممکن است سرانجام در راه باشد، از جف گراب از Giant Bomb در ماه فوریه بود که ادعا کرد ائتلاف دو پروژه اعلام نشده را در میان اخراج مایکروسافت در ایکس‌باکس کنار گذاشته است تا بر روی یک ورودی جدید در سری پرچم‌دار تمرکز کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Gears of War را ببینید:

احتمال ساخت بازی جدیدی از Gears of War
احتمال ساخته شدن بازی جدید Gears of War

ساخت بازی جدیدی بر اساس Gears of War

استودیوی بازی Gears of War، در حال حاضر برای 13 نقش در پروژه Gears of War برنامه‌نویس استخدام می‌کند که از جمله، یک طراح مأموریت اصلی برای تمرکز بر ماموریت ها و سطوح کمپین، به علاوه یک طراح ارشد چند نفره با تمرکز بر حالت ها و ویژگی‌ها نیز اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *