آیا gta vi در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود؟ ؛ جزئیات جدید راک استار

به تازگی، خبری مبنی بر عرضه GTA VI در سال 2024 در فضای مجازی به انتشار رسید که نشان می‌دهد آیا gta vi در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود ؟

برخی از تحلیل‌گران دنیای گیم، روز گذشته اعلام کردند که جی تی ای وی ای در 2024 می‌تواند عرضه شود و GTA VI و عرضه در 2024 یکی از محتمل‌ترین اتفاق‌های ممکن می‌تواند به نظر برسد.

اخبار غیر رسمی عرضه جی تی ای وی ای نشان می‌دهد که این بازی می‌تواند در اواخر سال میلادی دیگر یعنی 2024 عرضه شود.

عرضه GTA VI در سال 2024

جزئیات جدید راک استار

Take-Two به تازگی یک گزارش منتشر کرده و در این گزارش یک بخش خاص وجود دارد که به نظر می‌رسد کاملاً توجه را جلب کند. در این گزارش، گفته شد:

در سال مالی 2024، ما انتظار داریم با راه‌اندازی چندین عنوان پیشگامانه وارد این دوره جدید شویم که معتقدیم استانداردهای جدیدی در صنعت ما ایجاد می‌کند و ما را قادر می‌سازد تا به بیش از 8 میلیارد دلار در رزرو خالص و بیش از 1 میلیارد دلار در جریان نقد عملیاتی نامحدود تعدیل شده دست یابیم. ما انتظار داریم با ارائه سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی در سال مالی 2026 و پس از آن، این حرکت را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی یک تحلیلگر از فروش GTA 6

ویدیوی معرفی غیر رسمی GTA VI توسط هواداران

Rockstar عملاً چیزی در مورد GTA 6 نگفته است، فقط تیزرهای کوچک، در مقیاس بزرگ پروژه‌ای را آشکار کرده‌اند که به نظر می‌رسد وسیع و با جزئیات و وسیع است، حتی برای اینکه در زمان ضبط فیلم در مراحل اولیه تولید بود.

عرضه GTA VI در سال 2024
جی تی ای وی ای در 2024

اخبار غیر رسمی عرضه جی تی ای وی ای

عرضه GTA VI در سال 2024
GTA VI و عرضه در 2024

آنچه در این گزارش جدید آمده به معنی آن است که GTA 6 در واقع باید یک سال دیگر منتشر شود که در سال 2025، توان مالی راک‌استار، به چیزی که گفته‌اند، برسد. تاریخ عرضه آن، بین 1 آوریل 2024 و 31 مارس 2025 تخمین زده شده است.

بیشتر بخوانید:

شایعه: حالت بدون جرم در بازی Gta Vi قرار داده می شود

هزینه ساخت GTA VI مشخص شد

در آن بازه زمانی، تعطیلات 2024 محتمل‌ترین گزینه به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه تمام بازی‌های اصلی حداقل آن پنجره را هدف می‌گیرند، که عموماً آن را به شلوغ‌ترین حالت تبدیل کرده است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *