ببینید: مهدی بیزیکسر در بازی ترسناک بک رومز ؛ دنیا رو آب برده!

پارت چهاردهم Back rooms تحت عنوان مهدی بیزیکسر در بازی ترسناک بک رومز دنیا رو آب برده توجه هواداران بازی Back rooms را به خود جلب کرد.

بازی اتاق‌هایِ پشتی The Backrooms یک افسانه شهری ترسناک و گونه‌ای کریپی‌پاستا است که پیچ‌وخمِ بی‌پایانی از اتاق‌هایِ خالی و محیط‌های دیگر را که به‌طورِ تصادفی ایجاد شده‌اند، توصیف می‌کند. بازی ترسناک بک رومز 14 دنیا رو آب برده با گوجی و فریبرز منتشر شد.

مهدی بیزیکسر در بازی ترسناک بک رومز

پارت 14 مهدی بیزیکسر بازی Back rooms

مهدی بیزیکسر در پارت چهاردهم بازی ترسناک بک رومز با چالش دنیا رو آب برده به بازی پرداخت.

مهدی بیزیکسر در بازی ترسناک بک رومز

فیلم بازی مهدی بیزیکسر در پارت چهاردهم Back rooms

مهدی بیزیکسر یکی از بهترین گیمر های ایرانی به حساب می آید. بیزیکسر فعالیت خود را با اشتراک گذاری ویدئو در آپارات آغاز کرده و به موفقیت‌های حائز اهمیتی در این حوزه دست پیدا کرده است. مهدی بیزیکسر یک عروسک دارد که بسیار خنده دار است. نام این عروسک گوجی و فریبرز است.

مهدی بیزیکسر در بازی ترسناک بک رومز
مهدی بیزیکسر در بازی ترسناک بک رومز

مهدی بیزیکسر همراه با هم تیمی‌های خودش گوجی و فریبرز پارت چهاردهم Back rooms را تحت عنوان دنیا رو آب برده بازی کرد.

مهدی بیزیکسر بازی ترسناک بک رومز

در توضیح بازی Escape the Backrooms  آمده است : یک بازی اکتشافی ترسناک 1-4 نفره است. از سطوح اتاق‌های مخوف عبور کنید و در عین حال از موجودیت‌ها و سایر خطرات برای تلاش و فرار اجتناب کنید.

بهترین بازی های ترسناک اندروید و آیفون 2023 ؛ بهمراه مهم ترین های کامپیوتر، PS4 و PS5

با چت صوتی مجاورت با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید. مطمئن شوید که از تیم خود دور نمی‌شوید، زیرا می‌توانید به راحتی در فضای گیج کننده اتاق های پشتی گم شوید. موجودات نیز می‌توانند صدای شما را بشنوند، بنابراین هر زمان که در نزدیکی هر خطری هستید ساکت بمانید.

اگر مراقب نباشید و از واقعیت در مناطق اشتباه خارج شوید، به اتاق‌های پشتی می‌رسید، جایی که چیزی نیست جز بوی بد فرش قدیمی، دیوانگی رنگ زرد، صدای بی‌پایان پس‌زمینه فلورسنت. نورها با حداکثر وزوز، و تقریباً ششصد میلیون مایل مربع از اتاق‌های خالی که به‌طور تصادفی بخش‌بندی شده‌اند.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *