درگیری هانی کرده در تمرین استقلال ؛ وحشیگری اراذل و اوباش در اولین تمرین استقلال [+فیلم]

در اولین روز از تمرین استقلال در فصل جدید لیگ برتر ، استقلال شاهد اعتراضات هواداران بود که منجر به درگیری هانی کرده در تمرین استقلال با هواداران شد.

اولین روز از تمرین استقلال در فصل جدید لیگ برتر. در حاشیه اولین روز تمرین استقلال در لیگ جدید، هانی کرده یکی از افراد با سابقه اراذل و اوباش تهران با چند نفر از نوچه‌های خود هنگامی که از سو هواداران تیم استقلال شعارهایی بر علیه مدیر باشگاه شنیده می‌شد، در بین جمعیت رفته و با ضرب و شتم طرفداران استقلال را مورد خشونت قرار داده‌اند. که در نهایت نخستین تمرین باشگاه استقلال برای فصل جدید لیگ برتر، با شعارهای اعتراضی و درگیری فیزیکی روی سکوها همراه شد.

درگیری هانی کرده در تمرین استقلال

هانی کرده تمرین استقلال

هانی کرده در اولین تمرین استقلال در فصل جدید ، در فضایی پرتنش و آکنده از خشونت به پایان رسید.

درگیری هانی کرده در تمرین استقلال
درگیری هانی کرده در تمرین استقلال

هانی کرده در تمرین استقلال کیست ؟

مدیر باشگاه استقلال حجت کریمی که در روزهای گذشته با انتقادات شدید صفحات هواداری در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده بود، برای حضور در محل اولین روز تمرین در فصل جدید استقلال توسط تعدادی از حامیانش همراهی شد، حامیانی که برخی رسانه‌ها آنها را در شمار اشرار و اراذل و اوباش دانسته‌اند!

شغل جدید وریا غفوری بعد از خداحافظی از فوتبال [+عکس]

به نقل از سایت ورزش سه، در گزارشی با عنوان اراذل و اوباش تمرین استقلال را بهم ریختند نوشته است:

درگیری هانی کرده در تمرین استقلال

یکی از اوباش مشهور، پیش از برگزاری تمرین با سرپرست مدیرعاملی استقلال گفت‌وگو داشت. این شرور سابقه‌دار و لیدرهای خودخوانده در اقدامی زشت و زننده، هوادارانی را که علیه مدیریت باشگاه شعار می‌دادند مورد ضرب و شتم قرار دادند.

خبرگزاری برنا، هانی خمانه‌دار را با چنین مشخصاتی معرفی کرده است:

درگیری هانی کرده در تمرین استقلال
درگیری هانی کرده در تمرین استقلال

از لات‌های چاقو خورده‌ای که درگیری و نزاع، کمترین شرارتش است. تیر ۹۷ پس از مرگ وحید مرادی در زندان، گفته شد هانی کرده دستور حمله به او را صادر کرده اما خودش تکذیب کرد.

فیلم درگیری هانی کرده با هواداران استقلال

در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده، هانی خمانه‌دار، متولد همدان و مشهور به هانی کرده،  که بر روی صندلی‌های کنار زمین نشسته است، با شدت گرفتن شعارهای انتقادی هواداران، از سکوها بالا رفت تا همراه با دوستانش به ضرب و شتم منتقدان مدیر باشگاه بپردازد.

ضاربین روی سکوها، عکس‌های مشترک‌شان در ساختمان باشگاه با جواد نکونام سرمربی جدید و برخی بازیکنان را در صفحات اینستاگرام خود پست کرده‌اند.

متاسفانه شاهد حضور افراد شروری که اراذل و اوباش نامیده می‌شوند، مسئولیت «برقراری نظم» را در تمرینات تیم فوتبال استقلال به عهده داشتند!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *