معرفی فیفا 24 ؛ هر چیزی که درباره این بازی باید بدانید

پس از اینکه شرکت EA Sport تریلر بازی انحصاری خودش را به همراه تاریخ عرضه اعلام کرد، در ادامه این نوشتار، به معرفی فیفا 24 خواهیم پرداخت.

کمپانی EA Sports روز دوشنبه، نخستین تریلر خود را برای FC 24، اولین بازی ویدئویی فوتبال از سوی ناشر پس از اینکه سال گذشته به توافقنامه مجوز جدیدی با فیفا، نهاد حاکم بر فوتبال جهان نرسید و به بازی ویدیویی فوتبال بسیار محبوب با برند فیفا پایان داد، منتشر کرد.

معرفی فیفا 24

هر چیزی که درباره این بازی باید بدانید

تغییر نام تجاری به EA Sports FC در ماه می سال گذشته اعلام شد. زمانی که فیفا و EA Sports به توافقنامه مجوزی با همدیگر نرسیدند، پایان همکاری نزدیک به 30 ساله این نهادها بود. EA Sports در بیانیه‌ای به طرفداران سال گذشته اعلام کرد که بازی ویدئویی فوتبالش پس از تغییر نام تجاری به همان شکل باقی خواهد ماند. ادعایی که با بیش از 300 قرارداد مجوز این برند با باشگاه‌ها و لیگ‌های بین‌المللی پشتیبانی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر بازی ea sports fc 24 منتشر شد !

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 مشخص شد !

طبق گزارش نیویورک تایمز، فیفا در طول مذاکرات مشاجره‌آمیزش، حداقل دو برابر 150 میلیون دلاری که سالانه از EA Sports دریافت می‌کرد، درخواست کرد و پس از به توافق نرسیدن این دو کمپانی، از همدیگر جدا شدند.

تریلر این بازی، روز گذشته که توسط بازیگر بریتانیایی دانیل کالویا روایت می‌شود، فیلم‌های از پیش رندر شده‌ای از ستارگان فوتبال زنان و مردان در گذشته و حال را در حال تعامل با یکدیگر در رختکن و یک تونل به نمایش می‌گذارد. تریلر با این نکته به پایان رسید که تریلر کامل گیم پلی بازی پنجشنبه منتشر خواهد شد.

معرفی فیفا 24
درباره بازی فیفا 24, معرفی بازی ea sport fc 24, درباره بازی جدید فیفا

درباره بازی فیفا 24

معرفی فیفا 24
درباره بازی فیفا 24, معرفی بازی ea sport fc 24, درباره بازی جدید فیفا

حداقل دو سال مذاکره بر سر تمدید قرارداد انجام شد که به EA Sports اجازه داد از نام فیفا برای بازی ویدئویی فوتبال سالانه خود استفاده کند. EA Sports بزرگترین شریک تجاری فیفا قبل از فروپاشی بود. اریک اسکاراویج، سخنگوی EA، سال گذشته به فوربس گفت که تصمیم برای جدایی از فیفا یک تصمیم دوستانه بود و سازنده بازی از فیفا به خاطر سال ها همکاری خود تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

آخرین قسمت این فرنچایز، FIFA 23، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سری است. به گزارش Circana، از ابتدای سال تا پایان ماه مه، FIFA 23 هشتمین بازی پرفروش جهان بود و از دیگر بازی‌های ویدیویی ورزشی مانند Madden NFL 23 و NBA 2K23 پیشی گرفت.

معرفی فیفا 24

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *