بررسی گوشی ناتینگ فون 2 + مشخصات و قیمت

پس از اینکه گوشی ناتینگ فون 2 معرفی شد و بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کرد، در ادامه نوشتار، به بررسی گوشی ناتینگ فون 2 خواهیم پرداخت.

پس از ماه‌های زیادی انتظار، بالاخره، روز گذشته از گوشی ناتینگ فون ۲ رسما رونمایی شد. این گوشی، از چند روز آینده با قیمت 599 دلار، قابل فروش برای تمامی مردم در سرتاسر جهان می‌باشد.

بررسی گوشی ناتینگ فون 2

مشخصات و قیمت

این گوشی که جدیداً معرفی شده است، از مشخصات سخت‌افزاری بالا و عالی مثل نسل یک خود مانند بدنه کاملاً شفاف و سخت‌افزاری قدرتمند بهره می‌برد که پوششی از یک پرچمدار واقعی را نشان می‌دهد.

عرضه این گوشی، از ۱۷ جولای، یا همان ۲۶ تیر آغاز خواهد شد. ناتینگ فون ۲ برخلاف نسل قبل در بازار پراهمیت آمریکا نیز عرضه می‌شود. نملیشگر جلویی این گوشی، ۶.۷ اینچ LTPO است که از رزولوشن FHD+ برخوردار می‌باشد و رفرش‌ریت آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ از گوشی گلکسی m34 با نمایشگر 120 هرتز سوپر امولد رونمایی کرد!

ببینید: ویدیوی معرفی و بررسی گوشی poco x5 pro

دوربین سلفی این گوشی، ۳۲ مگاپیکسلی است که مبتنی بر سنسور سونی IMX615 می‌باشد و این دوربین می‌تواند ویدیو‌های ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند.

بررسی گوشی ناتینگ فون 2
تحلیل موبایل ناتینگ فون دو, بررسی گوشی nothing phone 2, تحلیل دومین گوشی ناتینگ فون

تحلیل موبایل ناتینگ فون دو

در ادامه می‌توانید تصویری گوشی nothing phone 2 را ببینید:

بررسی گوشی ناتینگ فون 2
تحلیل موبایل ناتینگ فون دو, بررسی گوشی nothing phone 2, تحلیل دومین گوشی ناتینگ فون

پردازنده این گوشی، اسنپدراگون +778G اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 می‌باشد. همچنین این گوشی از رم و حافظه داخلی 8/12 گیگ 128/256 گیگ حافظه داخلی 8/12 گیگ رم 128/256/512 گیگ حافظه داخلی برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

معرفی گوشی سامسونگ s24 ultra

تحلیل دومین گوشی ناتینگ فون

دوربین عقب 50 مگاپیکسل اصلی + 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی اصلی + 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی 32 مگاپیکسلی است. باتری و سرعت شارژ 4500 میلی‌آمپرساعتی 33 وات، و سیمی 15 وات بی‌سیم 4700 میلی‌آمپرساعتی 45 وات سیمی 15 وات بی‌سیم می‌باشد. همچنین این گوشی از سیستم‌عامل اندروید 12 و 13 نیز پشتیبانی می‌کند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *