ایلان ماسک تصویری خصوصی از امبر هرد با لباس شخصیت مرسی بازی Overwatch منتشر کرد!

جزئیات کامل خبر انتقاد از ایلان ماسک برای انتشار تصویر خصوصی امبر هرد با لباس شخصیت “مرسی” بازی Overwatch را در ادامه بخوانید. علت این کار چه بود؟

انتقاد از ایلان ماسک برای انتشار تصویر خصوصی امبر هرد

تصویری از امبر هرد با لباس شخصیت بازی Overwatch منتشر شده که گفته می‌شود ایلان ماسک این تصویر خصوصی را انتشار داده است. از ایلان ماسک به خاطر انتشار تصویر خصوصی امبر هرد با لباس شخصیت “مرسی” این بازی انتقاد شده است.

منتشر کردن تصاویر خصوصی افراد بدون رضایت آن‌ها، به خصوص در شبکه‌های اجتماعی، یک موضوع حساس است و ممکن است به نقض حریم خصوصی و احترام به حقوق فردی تلقی شود. در این مورد، انتشار تصویری از امبر هرد در لباس شخصیت مرسی از بازی Overwatch بدون موافقت او، باعث انتقاد برخی افراد شد.

انتقاد از ایلان ماسک برای انتشار تصویر خصوصی امبر هرد
انتقاد از ایلان ماسک برای انتشار تصویر خصوصی امبر هرد

ایلان ماسک به دلیل انتشار تصویری خصوصی از دوست دختر سابق خود، امبر هرد، که در لباس شخصیت مرسی از بازی ویدیویی Overwatch بود، با انتقاد مواجه شد. این اقدام ماسک ابتدا برخی افراد را به تحسین و تقدیر وا داشت، اما بسیاری دیگر این میلیاردر را مورد نقد قرار دادند.

مارلو استرن ژورنالیست می‌نویسد:

ناگفته پیداست اما ایلان ماسک که تصویری از کازپلی امبر هرد را برای خوشایند فن‌بوی‌های عجیبش منتشر کرده تهوع‌آور است.

دیگری می‌نویسد:

این اقدام ماسک هرزه‌وار است.

یک کاربر دیگر می‌گوید:‌

به نظر زندگی غم‌انگیزی می‌رسد. دست کم چند بچه کوچک دارد که سرگرمش کنند.

دیگری می‌نویسد:

درس اخلاقی این ماجرا … باید فوق‌العاده در زندگی موفق باشید تا همه رویاهایتان برآورده شود.

یا فرد دیگری که نوشته است:

هیچ‌کس به اندازه ایلان از قدرت لذت نمی‌برد.

دیگری به همین شکل می‌نویسد:

باید الهام‌بخش همه مردانی باشد که رویایی در سر دارند.

ماسک ۵۲ ساله هفت سال قبل با بازیگر ۳۷ ساله فیلم «آکوامن» (Aquaman) قرار گذاشت. پس از آنکه مدیر عامل تسلا کمپانی توییتر را صاحب شد، هرد صفحه‌اش را از دسترس خارج کرد.

معرفی بازی Overwatch

معرفی بازی Overwatch
معرفی بازی Overwatch

بازی Overwatch یک بازی تیراندازی چندنفره آنلاین است که توسط Blizzard Entertainment توسعه داده شده است. این بازی در سبک اکشن و تیمی قرار دارد و بازیکنان را وارد یک جهان علمی-تخیلی می‌کند. در Overwatch، بازیکنان از بین یک تن از قهرمانان با توانایی‌های منحصر به فرد انتخاب می‌کنند و در تیم‌های شش نفره قرار می‌گیرند.

هر قهرمان در Overwatch مجموعه‌ای از توانایی‌ها و اسلحه‌های خاص را داراست که برای مقابله با دشمنان و حمایت از تیم استفاده می‌شود. بازیکنان باید با همکاری و هماهنگی در تیم، اهداف مختلفی را مانند حمله، دفاع، گرفتن نقاط کنترل و حفظ بارگیری را به دست آورند.

معرفی شخصیت مرسی در بازی Overwatch

معرفی شخصیت مرسی در بازی Overwatch
معرفی شخصیت مرسی در بازی Overwatch

مرسی یک شخصیت قهرمان است که در بازی Overwatch وجود دارد. او یک پزشک فرازمینی است که توانایی‌های شفابخشی قدرتمندی دارد و با استفاده از بسته‌های شفابخشی و اسلحه‌ خود تیم را حمایت می‌کند. همچنین او توانایی پرش و دوران پرتابی را نیز دارد که به او در حرکت‌های استراتژیک و اجتناب از خطر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقاد از ایلان ماسک برای انتشار تصویر خصوصی امبر هرد چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *