تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

سرویس استریم اپل تیوی پلاس، چندی پیش، تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry را از کانال یوتیوب خود منتشر کرد که بازتاب گسترده‌ای داشت.

این سریال اولین نقش اصلی بری لارسون در یک سریال بیش از یک دهه است. در یک دهه گذشته، شاهد تغییر قابل توجهی در اقتباس‌ها از کتاب در تلویزیون بودیم. در زمانی که رسانه‌های کوچک‌تر صفحه نمایش با پلتفرم‌های استریم در حال تکامل هستند، قالب تلویزیون به دلیل طول اپیزودیک آن که بسیار بهتر به پیکربندی فصل هر کتابی را پاسخ می‌دهد، مورد استقبال قرار گرفته است.

تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry منتشر شد

پلتفرم Apple TV+، در حال حاضر مجموعه‌ای از نمایش‌های اقتباس‌شده با کتاب را با مجموعه‌ای جدید دیگر که اواخر امسال به این مجموعه می‌پیونددتهیه کرده است. این رمان داستانی تاریخی اولین رمان بانی گارموس، نویسنده آمریکایی بود و در 29 مارچ 2022 عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

پیش از انتشار کتاب، اقتباس تلویزیونی آن در ژانویه 2021 با یک سفارش مستقیم به سریال چراغ سبز نشان داده شده بود. لی آیزنبرگ، نویسنده شورارنر این سریال است و جیسون بیتمن و لارسن از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند.

داستان فیلم Lessons in Chemistry

تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry
داستان فیلم Lessons in Chemistry

درس‌های شیمی، بر اساس رمانی فمینیستی از بانی گارموس، داستان الیزابت زوت را در دهه 1950 روایت می‌کند. او یک زن شوخ‌طبع است که به آرزوهای شغلی خود به عنوان یک دانشمند محقق پایبند است؛ اما زمانی که به طور ناعادلانه‌ای اخراج می‌شود و به عنوان یک زن باردار به وظایف خانگی محدود می‌شود، الیزابت برای خودش فرصتی جدید رقم می‌زند.

او میزبانی یک برنامه تلویزیونی آشپزی را به عهده می‌گیرد و از طریق آشپزی سنتی، به مخاطبان خود درباره شیمی و ارزش واقعی زنان تحت پوشش آشپزی آموزش می‌دهد.

تاریخ اکران فیلم دروس شیمی

تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry
تاریخ اکران فیلم دروس شیمی

در حال حاضر، تاریخ انتشار برای پاییز اواخر سال جاری تعیین شده است و اولین پخش دو قسمتی فیلم برنامه‌ریزی شده برای تاریخ 13 اکتبر 2023 (22 مهر 1402) می‌باشد.

تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry

بری لارسون در نقش الیزابت زوت دانشمند مشتاق، سریال را رهبری خواهد کرد. لوئیس پولمن، آجا نائومی کینگ، استفانی کونیگ، پاتریک واکر، توماس مان، کوین ساسمن، بو بریجز، مونیک کلارک، درک سیسیل نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.

کلام آخر

تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry
Lessons in Chemistry

این رمان در تشویق زنان در صنایع STEM گام‌هایی برمی‌دارد و به چارچوب‌های ریشه‌دار زن‌ستیزی و جنسیت‌گرایی می‌پردازد که هنوز زنان را در جامعه و نیروی کار امروز به چالش می‌کشد. این مبارزه، الیزابت را وادار می‌کند تا از سیستم بالاتر بروند و مسیر خود را به عنوان یک دانشمند هموار کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی سریال Lessons in Chemistry چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *