شمار بازیکن‌های استارفیلد از 11 میلیون گذشت

شرکت «بتسدا سافتورکس» اعلام کرد که شمار بازیکن‌های استارفیلد از 11 میلیون گذشت. بازی «Starfield»، یکی از مهم‌ترین بازی‌های سپتامبر 2023 بود.

این بازی در ایالات متحده و بریتانیا عملکرد بسیار خوبی داشته و در لیست بازی‌های پرفروش قرار گرفته است. در حال حاضر، «Starfield» هفتمین بازی پرفروش در آمریکا در سال جاری به شمار می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران


شمار بازیکن‌های استارفیلد از 11 میلیون گذشت

این بازی در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر‌های شخصی قابل استفاده است. رکورد بازی استارفیلد باعث شد تا شرکت «بتسدا» اعلام کند که در حال کار بر روی بسته‌های الحاقی جدیدی برای بازی است و اولین بسته الحاقی با نام «Shattered Space»، در نسخه پریمیوم بازی قرار خواهد گرفت. تاریخ انتشار این بسته الحاقی هنوز مشخص نیست.

بازیکن‌های استارفیلد
بازیکن‌های استارفیلد

«Starfield»، یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی فضایی است که توسط شرکت «Bethesda Softworks» توسعه داده شده. بازی «Starfield» در مورد ماجراجویی‌های یک بازمانده در فضاست که در یک دوره فرازمینی قرار دارد.

بازیکنان در این بازی می‌توانند به عنوان یک خلبان فضایی، در یک سفینه حرکت کنند و در سیستم‌های مختلف، سیارات و ایستگاه‌های فضایی را بررسی و ماجراجویی کنند. بازی «Starfield»، با گرافیک بالا، گیم‌پلی جهان باز و جزئیات زیادی طراحی شده است و انتظار می‌رود تجربه‌ای منحصر به فرد از بازی در فضا را به بازیکنان ارائه دهد.

بازی «Starfield»، از تاریخ 15 شهریور 1402، برای پلتفرم‌های «PC»، «Xbox Series X» و «Xbox Series S» در دسترس خواهد بود. همچنین، مشترکین «گیم‌پس»، قادر هستند از همان روز اول، بازی را به صورت رایگان در این سرویس تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تعداد بازیکن‌های استارفیلد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *