بازی Starfield جاه طلبانه تر از حد انتظار [+جزئیات]

طبق گقته‌ها‌ی اعلام شده از سمت کاربران، بازی Starfield جاهطلبانه تر از حد انتظار بوده و می‌تواند جزو بهترین بازی‌های انلاین باشد.

بازی Starfield جاهطلبانه تر از حد انتظار

هماگونه که در تریلر گیم‌پلی بازی Starfield که چند روز پیش سرانجام در نمایش مشترک مایکروسافت و بتسدا به نمایش درآمد، مشاهده کردیم که یک چهارم از رویداد درباره بازی Starfield خواهد بود با اینحال جزئیات بسیاری درباره بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد بازی Starfield بهتر از حد انتظار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

فاش شدن اطلاعات جدید از بازی Starfield

بازی Starfield بهتر از حد انتظار

بازی Starfield جاهطلبانه تر از حد انتظار
بازی Starfield بهتر از حد انتظار

طبق گفته‌های بازیکنان آزمایش کننده‌ای که بازی استارفیلد را تجربه کرده‌اند، بازی استارفیلد باعث شگفت زده شدن آن‌ها شده که این عنوان بسیار گسترده‌تر از آن چیزی بوده که انتظار داشتند.

به گفته colteastwood، یکی از اینفلوئنسرهای ایکس باکس، بازیکنان می‌گویند که استارفیلد بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتند. آن‌ها اضافه کردند که استارفیلد بزرگتر از تمام چیزهایی بوده که استودیو بتسدا در اسکایریم انجام داده است.

همچنین او به طور دقیق‌تر گفت:

“هر کاری که آن‌ها در Fallout و Skyrim انجام داده بودند را در بر می‌گیرد و آن را گسترش می‌دهد. استارفیلد قرار است در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پیسی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.”

درباره بازی استارفیلد

 

بازی Starfield جاهطلبانه تر از حد انتظار
درباره بازی استارفیلد

استارفیلد یا همان Starfield یک بازی ویدئویی رو به انتشار به سبک نقش‌آفرینی اکشن است که در ژانر فضایی رخ می‌دهد و توسط بتسدا گیم استودیوز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ بتزدا سافت‌ورکز در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز و اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر می شود.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. در طی بیانیه‌ای که بتزدا گیم‌استودیوز در بروزرسانی تاریخ انتشار استارفیلد منتشر کرد، اعلام شد که بازی تاخیر خورده است و تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *