عرضه بازی Disney Dreamlight Valley رایگان نخواهد بود

عرضه بازی Disney Dreamlight Valley که در ابتدا قرار بود به صورت رایگان عرضه شود، طبق اعلام رسمی دیزنی پولی خواهد بود و بازیکنان برای دریافت آن باید مبلغی را پرداخت کنند.

این بازی از ماه سپتامبر 2022 به صورت Early Access در دسترس بازیکنان قرار گرفته و به زودی به صورت کامل عرضه خواهد شد؛ اما تغییری در برنامه‌های سازندگان رخ داده و دیگر بازی رایگان نخواهد بود؛ بلکه با مبلغ 39,99 دلار فروخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران


عرضه بازی Disney Dreamlight Valley رایگان نخواهد بود

افرادی که نسخه «Early Access» بازی جدید دیزنی را خریداری کرده‌اند، نیاز به پرداخت مبلغ جداگانه‌ای ندارند. تمامی کسانی که تا آخر روز 4 دسامبر 2023 (13 آذر 1402)، این پک را خریداری کنند، دسترسی رایگان به لوازم تزئینی خاص نسخه «Gold» بازی را خواهند داشت و 2500 «Moonstone» دریافت خواهند کرد.

عرضه بازی Disney Dreamlight Valley
بازی Disney Dreamlight Valley

این بازی، در وبلاگ رسمی خود، درباره این تصمیم نوشته است:

«در حین نزدیک شدن به عرضه کامل بازی، با تجربیات خود از نسخه «Early Access»، تصمیم گرفتیم که این بازی را رایگان در اختیار عموم قرار ندهیم. با اتخاذ این تصمیم، بازی «Disney Dreamlight Valley» می‌تواند در ادامه هم تجربه مناسبی برای تمامی بازیکنان باشد.»

«Disney Dreamlight Valley»، یک بازی ماجراجویی و شبیه‌سازی بوده که توسط «Gameloft Montreal» توسعه یافته است. این بازی، بازیکنان را به یک دره جادویی می‌برد که مملو از شخصیت‌های مختلف دیزنی و پیکسار است. این شخصیت‌ها، قبلاً تحت نفرین قرار گرفته‌اند و باعث شده خاطرات زندگی خود را در این دره از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نوه عرضه بازی Disney Dreamlight Valley چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *