بازی Hades در سال 2024 در دسترس کاربران IOS قرار خواهد گرفت

طبق اعلام رسمی استودیوی «Supergiant Games»، بازی Hades در سال 2024 میلادی، برای کاربران «IOS» نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

Hades، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک روگ‌لایک در چند سال اخیر است و استودیوی «Supergiant Games» قصد دارد تا این بازی را از طریق همکاری با کمپانی «نتفلیکس»، به دستگاه‌های «iOS» بیاورد.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


بازی Hades در سال 2024 در دسترس کاربران IOS قرار می‌گیرد

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی هیدز ، در سال 2024، برای سیستم‌عامل «iOS» در دسترس قرار خواهد گرفت و مانند سایر بازی‌های نتفلیکس، بدون هزینه اضافی، خریدهای درون برنامه‌ای و تبلیغات قابل دسترسی خواهد بود.

بازی Hades
بازی Hades

Hades، یک بازی بسیار جذاب است و همکاری «Supergiant Games» با کمپانی «نتفلیکس»، باعث می‌شود تا گیمرهای بیشتری از لذت این بازی بهره‌مند شوند. در حال حاضر لیست پروژه‌های موردانتظار «نتفلیکس»، شامل انیمیشن Tomb Raider Reloaded، Dead Cells ،Valiant Hearts: Coming Home و هر دو نسخه‌ی OXENFREE و… می‌شود.

همچنین استودیوی «Supergiant Games» قصد دارد تا نسخه دوم هیدز را در بهار سال 2024، از طریق دسترسی زودهنگام برای «استیم» منتشر کند. در پاییز سال گذشته، ما شاهد معرفی هیدز 2 بودیم و در این نسخه، ما کنترل «ملینوئه»، پرنسس دنیای زیرین در اسطوره‌ی یونانی، را برعهده خواهیم داشت.

«Supergiant Games» قصد دارد برای هیدز 2، مسیر مشابهی با نسخه اول را طی کند. در حال حاضر، این بازی تنها برای پلتفرم PC در دست ساخت است و هیچ خبری از نسخه‌های کنسولی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Hades چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *