فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی اسپایدر من 2 در 11 روز

رکورد فروش بازی اسپایدر من 2 شکسته شد. بازی Marvel’s Spider-Man 2 در 11 روز، بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است.

سونی به تازگی گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال 2024 را ارائه داده است که شامل آمار جدیدی از فروش بازی‌های منحصر به فرد پلی استیشن مانند بازی Spider-Man 2 می‌باشد. از آخرین اطلاعات بازی که منتشر شد، می‌توان فهمید که Spider-Man 2 تا تاریخ 30 اکتبر (8 آبان) بیش از 5 میلیون نسخه فروش داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


رکورد فروش بازی اسپایدر من 2

این بازی ابرقهرمانی که در یک جهان باز توسط استودیو Insomniac ساخته شده است، توانست در مدت 11 روز به این میزان فروش برسد. Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 مهر (20 اکتبر) برای کاربران پلی استیشن 5 منتشر شد و در 24 ساعت اول عرضه، بیش از 2.5 میلیون نسخه فروش داشت. این بازی رکورد سریع‌ترین فروش در روز اول عرضه بین همه بازی‌های انحصاری پلی استیشن را از بازی God of War Ragnarok ربود. رگناروک قبلا با فروش 5 میلیون نسخه در یک هفته، رکورددار سریع‌ترین فروش بود.

رکورد فروش بازی اسپایدر من 2
رکورد فروش بازی اسپایدر من 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه، بدون قابلیت‌های جذاب مانند حالت New Game Plus و گزینه Mission Replay منتشر شد، که به گفته‌ی کمپانی سونی در آینده‌ای نزدیک در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. این بازی انحصاری بدون قابلیت کو-آپ عرضه شد و به طور کامل بر تجربه یک ماجراجویی حماسی تک‌نفره متمرکز است. به‌نظر می‌رسد که استودیو Insomniac Games در حال توسعه یک نسخه فرعی از بازی Spider-Man با تمرکز بر کاراکتر Venom است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد فروش بازی اسپایدر من 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *