کپکام پرفروش‌ترین بازی‌های 2023 را اعلام کرد؛ بازی Resident Evil Village پیشتازی می‌کند

روز گذشته، شرکت «کپکام» اعلام کرد که بازی Resident Evil Village همچنان به عنوان پرفروش‌ترین بازی‌های 2023 پیشتازی می‌کند.

شرکت «کپکام» اعلام کرد که بازی‌های Resident Evil Village و Resident Evil 7، در زمینه فروش عملکرد عالی داشته‌اند. به تازگی اعلام شده که «کپکام»، آمار جدیدی از میزان فروش بازی‌های خود تا 30 سپتامبر 2023 (8 مهر 1402) را در فهرست آثار پلاتینیوم منتشر کرده است. آثار پلاتینیوم، به بازی‌هایی گفته می‌شود که بیش از یک میلیون نسخه فروش می‌کنند. بازی اقامتگاه شیطان 8 در لیست آثار پلاتینیوم قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش بازی Resident Evil Village

طبق آماری که از سمت شرکت «کپ‌کام» منتشر شده، بازی‌های Resident Evil همچنان با قدرت زیادی در زمینه فروش پیشرفت می‌کنند. بازی Resident Evil 8 ، در سه ماهه اخیر (جولای تا سپتامبر 2023) تقریباً 400 هزار نسخه فروش داشته و مجموع فروش آن به 8,7 میلیون نسخه رسیده است.

بازی Resident Evil Village
بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil 7 نیز در سه ماهه اخیر، 300 هزار نسخه فروش داشته که مجموع فروش آن را به 12,7 میلیون نسخه می‌رساند. این عملکرد فرانچایز رزیدنت ایول نشان می‌دهد که عملکرد بازی نسخه هفتم این سری بازی‌ها، پس از گذشت 6 سال از عرضه، همچنان بسیار خوب است و بازی رزیدنت ایول ویلیج نیز پس از انتشار Resident Evil 4 ریمیک، همچنان می‌فروشد.

شرکت «کپکام» تأیید کرد که بازی Resident Evil 2 Remake نیز همچنان فروش خوبی دارد و تاکنون 13,1 میلیون نسخه از آن فروش رفته است. همچنین بازی‌های Resident Evil 3 Remake و Resident Evil 4 Remake نیز به ترتیب 8 میلیون نسخه و 5,45 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. این لیست نشان می‌دهد که بازی رزیدنت 8 همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2023 شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Resident Evil Village چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان گذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *