بازی Wonder Woman احتمالا با ویژگی‌های آنلاین عرضه شود

طبق اعلام استودیوی «مونولیث پروداکشنز»، به نظر می‌رسد که بازی Wonder Woman قرار است ویژگی‌های آنلاین و سرویس‌محوری داشته باشد.

استودیوی «Monolith Productions» که سازنده مجموعه بازی‌های «F.E.A.R» و «Middle-earth: Shadow of Mordor/War» است، در اواخر سال 2021 از بازی زن شگفت انگیز رونمایی کرد؛ اما از آن زمان، تقریباً هیچ اطلاعات جدیدی درباره این پروژه منتشر نشده و تنها چیزی که می‌دانیم این است که از سیستم «Nemesis» که در بازی «Shadow of Mordor» و «Shadow of War» استفاده شده بود نیز در این بازی استفاده می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Wonder Woman احتمالا با ویژگی‌های آنلاین عرضه شود

به‌نظر می‌رسد که بازی واندر وومن ، همانند بازی «Suicide Squad: Kill the Justice League»، یک بازی آنلاین و سرویس‌محور خواهد بود. استودیوی «Monolith Productions»، اخیراً یک تبلیغ شغلی منتشر کرده است که در آن به‌دنبال یک مهندس نرم‌افزار ارشد می‌گردد.

این فرد برای کار روی «Wonder Woman» استخدام خواهد شد، و در توضیحات این آگهی شغلی ذکر شده که باید تجربه کمک به پشتیبانی از یک محصول نرم‌افزاری یا بازی آنلاین را داشته باشد. اگرچه این آگهی شغلی به‌طور مستقیم وجود ویژگی‌های سرویس‌محور آنلاین را در بازی «Wonder Woman» تأیید نمی‌کند؛ اما با توجه به سیاست‌های اخیر شرکت «Warner Bros»، احتمال وجود آن قابل توجه است.

بازی Wonder Woman

«دیوید زسلاو»، مدیر عامل «Warner Bros. Discovery»، اخیراً اعلام کرد که شرکت در حال تبدیل کردن مجموعه‌های بازی‌های بزرگ خود به سمت گیم‌پلی دائمی از طریق خدمات آنلاین، گسترش چندپلتفرمی و افزودنی‌های رایگان است. این برنامه شامل ایجاد تعامل و کسب درآمد از چرخه‌های طولانی‌تر و در سطوح بالاتر می‌شود. با توجه به این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های آینده شرکت «Warner Bros» با استراتژی سرویس‌محور و ویژگی‌های آنلاین توسعه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Wonder Woman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *