نینتندو تاریخ دقیق برگزاری رویداد جدید Indie World را اعلام کرد

کمپانی «نینتندو»، تاریخ دقیق برگزاری رویداد Indie World سال 2023 را اعلام کرد. در این رویداد، از بازی‌های انحصاری این کمپانی رونمایی خواهد شد.

با توجه به موفقیت بزرگ کنسول «Nintendo Switch»، بازی‌های مستقل این کنسول نیز در بین کاربران بسیار محبوب هستند و به همین دلیل، از سال 2023، بازی های نینتندو ، در رویدادی به اسم «Indie World» معرفی خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ برگزاری رویداد Indie World اعلام شد

چندی پیش، کمپانی «نینتندو سوئیچ»، به صورت رسمی از برگزاری مراسم Indie World خبر دادند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این رویداد در تاریخ 14 نوامبر 2023 (23 آبان 1402) ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و حدود 20 دقیقه به طول خواهد انجامید.

رویداد Indie World

با توجه به شایعاتی که مبنی بر احتمال عرضه بازی Outer Wilds روی کنسول «نینتندو سوییچ»، در آینده نزدیک شنیده می‌شود، بسیاری اعتقاد دارند که این کمپانی در این رویداد، اطلاعاتی درباره این بازی و تاریخ عرضه آن را اعلام خواهد کرد.

همچنین، یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار این کنسول، بازی Hollow Knight: Silksong است که در ابتدا قرار بود در نیمه اول سال 2023 عرضه شود که با تأخیر مواجه شد. حالا که کمتر از 24 ساعت به شروع این مراسم باقی مانده است، باید منتظر ماند و دید تا نینتندو در مراسم Indie World ، چه آثاری را برای کاربران نینتندو سوییچ به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رویداد Indie World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *