شخصیت اسپایرو در فصل سوم بازی Crash Team Rumble اضافه می‌شوند

شب گذشته، استودیوی «Sony Interactive Entertainment» اعلام کرد که در فصل سوم بازی Crash Team Rumble ، شخصیت اژدهای اسپایرو را به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی اضافه خواهد کرد.

اخبار مربوط به شخصیت اژدها اسپایرو از منابع رسمی مربوط به مراسم «گیم اواردز» منتشر شده و جزئیات بیشتر درباره محتوای فصل 3 بازی کراش رامبل ، در طول این مراسم ارائه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شخصیت اسپایرو در فصل سوم بازی Crash Team Rumble اضافه می‌شوند

از زمان عرضه‌ی بازی جدید Crash Team Rumble در اوایل سال، این بازی توجه بازیکنان زیادی را به خودش جلب نکرده؛ اما تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی، با اضافه کردن یک شخصیت جدید در فصل سوم Crash Team Rumble ، امیدوار است تا بتواند موفقیتی داشته باشد. تیم توسعه دهنده این بازی، با به‌روزرسانی‌ها و اضافه کردن محتواهای متنوع، تلاش کرده تا بازی را پیشرفت دهد.

بازی Crash Team Rumble

براساس اطلاعاتی که در صفحه رسمی مراسم «گیم اواردز» منتشر شده، «اژدهای اسپایرو» در تاریخ 16 آذر 1402، به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل اجرا به بازی جدید Crash Team Rumble اضافه خواهد شد. این محتوا، با نام «All Fired Up» در فصل سوم بازی منتشر می‌شود.

بازی کراش تیم رامبل، در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. اطلاعات دقیق‌تر درباره محتوا و جزئیات فصل سوم به طور کامل در جریان مراسم گیم اواردز ارائه خواهد شد که همزمان با انتشار این محتوا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Crash Team Rumble چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *