تاریخ انتشار سریال The New Look با بازی ژولیت بینوش اعلام شد

اپل تی‌وی پلاس به‌تازگی عکس‌های اولیه از سریال «ظاهر جدید» با بازی بن مندلسون و ژولیت بینوش را به نمایش گذاشت و تاریخ انتشار سریال The New Look را اعلام کرد.

این سریال جذاب از وقایع واقعی الهام گرفته و در پاریس ساخته شده است. «نگاه تازه» دیور، شانل و سایر طراحان مد مدرن را در طول جنگ جهانی دوم و اشغال پاریس توسط نازی‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد. «میزی ویلیامز» در نقش «کاترین دیور»، «جان مالکوویچ» در نقش «لوسین للونگ» خیاط فرانسوی، «امیلی مورتیمر» در نقش «السا لومباردی»، و «کلیس بنگ» در نقش «اسپاتس» ظاهر خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار سریال The New Look

«جک آنتونوف» برنده جایزه گرمی موسیقی متن سریال است و هنرمندانی مانند «لانا دل ری»، «نیک کیو» و «فلورنس ولش» برخی از آهنگ‌های اوایل قرن بیستم را بازخوانی کرده‌اند. «تاد ای. کسلر» نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سریال است. سریال «نگاه تازه» در تاریخ 14 فوریه 2024 منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار سریال The New Look
تاریخ انتشار سریال The New Look

تاریخ انتشار سریال ظاهر جدید

این سریال سرشار از هیجان و شامل صحنه‌هایی از دوران جنگ جهانی دوم خواهد بود که بر لحظات مهمی در قرن بیستم و در پاریس تمرکز دارد. کریستین دیور با بازی مندلسون، شخصیتی است که در دهه‌ای پس از جنگ جهانی دوم، توسط آیکون مد خود، توانست جهان را تحت سلطه خود قرار داده و آن را به زندگی برگرداند. این سریال شامل داستان‌های غافلگیرکننده از زمان‌های معاصر دیور، دختر بزرگ کوکو شانل (با بازی بینوش)، بالمین، بالنسیاگا، جیوانشی، پیر کاردین، ایو سن لوران و سایرین است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ انتشار سریال The New Look چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *