تریلر مراسم The Game Awards 2023 منتشر شد

تریلر مراسم The Game Awards 2023 منتشر شد و اعلام کرد که زمان دقیق پخش مراسم گیم اواردز به وقت ایران ساعت 04:00 بامداد روز جمعه است.

براساس گفته‌های افراد مختلف، مراسم The Game Awards 2023 یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای صنعت گیم خواهد بود. در تریلر The Game Awards 2023 به بازی‌هایی مانند هلبلید 2 (2 Hellblade) و دث استرندینگ 2 (2 Death Stranding) به طور غیرمستقیم اشاره شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر مراسم The Game Awards 2023 منتشر شد

The Game Awards 2023 یک مراسم برای قدردانی از بهترین بازی‌های ویدئویی سال 2023 است. بازی‌های Alan Wake 2 و Baldur’s Gate 3، هر کدام با 8 نامزدی، پیشتاز این مراسم هستند. تریلر گیم اواردز 2023 مجموعه‌ای از بازی‌هایی که در سال 2023 عرضه شدند را نشان داد.

مراسم جوایز The Game Awards (TGA) یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراسم‌های صنعت بازی‌های ویدئویی است. این مراسم سالانه برگزار می‌شود و توسط «جف کیلی» برگزار می‌گردد. در این رویداد، از بهترین بازی‌ها و خالقان آن‌ها تجلیل خواهد شد.

همچنین، در این مراسم، تریلرها و اطلاعات جدیدی درباره بازی‌های سال آینده نمایش داده می‌شود. TGA با همان The Game Awards، به عنوان یک فرصت برای جشن و تجلیل از پیشرفت‌ها و نقش بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی در دنیای سرگرمی، مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم The Game Awards 2023 و بازی‌هایی که سال 2023 عرضه شدند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *