نقشه اصلی بازی فورتنایت سال 2024 به بازی اضافه خواهد شد

نقشه اصلی بازی فورتنایت قرار است در سال 2024 به بازی اضافه شود. نقشه OG بازی Fortnite خاطرات بسیاری از بازیکنان این بازی را زنده خواهد کرد.

فورتنایت پس از رویداد «Big Bang» نقشه OG را از بازی حذف خواهد کرد؛ اما اشاره شده که در سال 2024 به بازی باز خواهد گشت. نقشه OG فورتنایت بازیکنان را به یاد روزهای اوج بازی می‌اندازد و به آن‌ها فرصت بازدید از مکان‌های مورد علاقه‌شان را می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همانند فصل‌های قبلی، فصل 5 بازی Fortnite دارای ویژگی‌های جدید گیم پلی، نقشه کاملاً جدید و موارد دیگر خواهد بود. نقشه OG Fortnite پس از رویداد Big Bang از بازی حذف خواهد شد؛ اما اشاره شده که در سال 2024 به بازی باز خواهد گشت.

نقشه اصلی بازی فورتنایت

بخش زیادی از طرفداران فورتنایت از امتحان چیز جدیدی در بازی هیجان زده می‌شوند؛ اما برخی دیگر از دیدن نقشه OG ناراحت خواهند شد. حساب رسمی توییتر فورتنایت اخیراً اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند نقشه OG را در سال 2024 بازگردانند. فورتنایت تاریخ دقیق بازگشت نقشه OG را هنوز مشخص نکرده است. زمان نشان خواهد داد که آیا وقتی نقشه OG فورتنایت بازگشت می‌کند یا خبر.

در این میان، طرفداران می‌توانند منتظر فصل 5 بازی باشند. گویا سیستم حرکت بازی در فصل 5 فورتنایت دوباره ارتقا می‌یابد. همچنین یک قطار متحرک نیز به نقشه اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نقشه اصلی بازی فورتنایت سال 2024 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *