پیتر گریفین به فصل جدید فورتنایت اضافه شد + ویدیو

با رسیدن فصل جدید فورتنایت، حضور پیتر گریفین شخصیت محبوب سریال Family Guy، در بازی قطعی شد. قرار است فصل 5 فورتنایت بسیار جذاب و خنده‌دار باشد.

به نظر می‌رسد که Peter Griffin، شخصیت محبوب انیمشین فمیلی گای، قرار است در فصل 5 بازی فورتنایت حضور پیدا کند. پس از تقریباً یک سال شایعات، این شخصیت راه خود را به بازی Fortnite پیدا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیتر گریفین به فورتنایت اضافه شد

در حالی که فصل فعلی با بازگشت فورتنایت OG به ثبت رکورد‌های شگفت‌انگیزی رسید، به نظر می‌رسد Epic Games هیچ تلاشی برای بیشتر شدن هیجان فصل بعدی بازی صرف نکرده؛ اما این شرکت یک سوپرایز جذاب برای طرفداران و بازیکنان فورتنایت در نظر گرفته است که حضور شخصیت جذاب سریال فمیلی گای در فصل جدید بازی خواهد بود.

«فمیلی گای» یکی از محبوب‌ترین سیتکام‌های کمدی آمریکایی است که بیش از دو دهه است که پخش می‌شود. با اینکه آن زمان سیتکام‌های «سیمپسون‌ها» و «ساوت پارک» پخش می‌شدند و بسیار محبوب بودند؛ اما خانواده‌ی گریفین توانست جایگاه خود را در بین آن‌ها پیدا کند و محبوبیتی را برای خودش داشته باشد.

پیتر، شخصیت اصلی خانواده‌ی گریفین بود و طرفداران سیمپسون می‌توانند او را به عنوان «هومر جی سیمپسون» در این جهان تصور کنند. او به خاطر طبیعت بسیار احمقانه‌اش، بسیار دوست داشتنی است. حالا مسئولین بازی فورتنایت تصمیم گرفتند تا در فصل جدید این بازی، شخصیت «پیتر گریفین» را به بازی اضافه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن پیتر گریفین به فورتنایت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *