شایعه: استودیوی اینسامنیاک بازی Spider Verse را خواهد ساخت

به تازگی یک گروه هکر به سرورهای شرکت اینسامنیاک حمله کردند و اسنادی را به سرقت بردند که نشان می‌دهد این شرکت بازی Spider Verse را خواهد ساخت.

در روز گذشته، گزارش داده شد که استودیو بازیسازی «اینسامنیاک گیمز» توسط یک گروه هکر مورد حمله قرار گرفته و برخی اسناد آن سرقت به سرقت رفت. طبق اطلاعاتی که در این اسناد قرار دارد، به نظر می‌رسد «اینسامنیاک گیمز» در حال توسعه یک بازی جدید با نام «Spider Verse» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Spider Verse ساخته می‌شود

بعد از انتشار گزارش‌های مربوط به این حمله امنیتی، سونی در یک بیانیه تأیید کرد که اطلاعات حساس کارکنان به سرقت رفته است. علاوه بر اطلاعات کارکنان، تصاویر جدیدی از بازی «Marvel’s Wolverine» به همراه اشاراتی به پروژه‌های آینده این استودیو در اینترنت منتشر شد. بر اساس گفته یکی از کاربران Reddit، این پروژه‌ها شامل یک بازی جدید با نام «RCE»، بازی «Spider-Man 3» و یک بازی «Spider Verse» هستند.

بازی Spider Verse

از سال‌ها قبل، در گزارش‌ها اشاره شده بود که «اینسامنیاک گیمز» در حال کار بر روی یک بازی چند نفره است و این باعث شده که برخی طرفداران حدس بزنند که احتمالا این بازی چند نفره، همان «Spider Verse» باشد.

در حال حاضر، «Marvel’s Wolverine» به عنوان پروژه بعدی «اینسامنیاک گیمز» تأیید شده، اما هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست. در شایعاتی اخیراً به سال 2025 اشاره شد و انتظار می‌رود در پاییز 2024 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های جدید استودیو «اینسامنیاک گیمز» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *