تریلر رسمی بازی Resident Evil 4 برای گوشی‌های آیفون منتشر شد

کمپانی «کپ‌کام» (CapCom)، شب گذشته به صورت رسمی از تریلر بازی Resident Evil 4 برای آیفون رونمایی و تاریخ انتشار آن را مشخص کرد.

در حال حاضر، بازی Resident Evil 4 Remake برای آیفون در دسترس نیست؛ اما با انتشار تریلر نسخه آیفون Resident Evil 4 ، مشخص شد که از تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402)، این بازی برای گوشی‌های آیفون نیز برای دسترس خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Resident Evil 4 برای آیفون منتشر شد

کمپانی «کپکام» تأیید کرد که Resident Evil 4 Remake علاوه بر آی‌پدها و رایانه‌های مک که دارای سیلیکون «اپل»، مانند تراشه M3، روی آیفون 15 پرو هستند نیز در دسترس خواهد بود. همانطور که پیش از این تأیید شده بود، Resident Evil 4 Remake در دستگاه‌های اپل 60 دلار قیمت دارد.

در حالی که 60 دلار ممکن است زیاد به نظر برسد، به خصوص اگر Resident Evil 4 Remake را برای بازی انحصاری بر روی iPhone 15 Pro خود خریداری کنید، Capcom تأیید کرد که Resident Evil 4 Remake از خرید جهانی پشتیبانی می‌کند.

Resident Evil 4 Remake در اوایل سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شد؛ اما بزرگ‌ترین شگفتی در ماه سپتامبر، زمانی که اپل فاش کرد که Resident Evil 4 Remake به همراه Resident Evil Village، Death Stranding: Director’s Cut و Assassin’s Creed Mirage برای آیفون 15 پرو عرضه می شوند رخ داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام کمپانی «کپ‌کام» (CapCom) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *