شایعه: دنباله بازی Call of Duty: Black Ops 2 در سال 2025 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که استودیوی «تری‌آرک» در سال 2025 نسخه جدیدی از مجموعه بازی Call of Duty را تحت عنوان دنباله بازی Call of Duty: Black Ops 2 عرضه خواهد کرد.

این ادعا براساس گزارش رسانه «اینسایدر گیمینگ» و بر اساس منابع آگاه ارائه شده است. دنباله بازی کالاف دیوتی بلک آپس 2 که در حال توسعه است و نام آن Saturn نام دارد، قرار است در سال 2025 منتشر شود. این نسخه، اولین بازی از مجموعه Call of Duty، پس از عرضه Call of Duty: Black Ops 4 خواهد بود و داستان آن در سال 2030 رخ می‌دهد. انتظار می‌رود که برخی از شخصیت‌های محبوب و قدیمی از بازی Call of Duty: Black Ops 2 نیز در این نسخه حضور داشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنباله بازی Call of Duty: Black Ops 2 سال 2025 عرضه می‌شود

همچنین، در این گزارش ذکر شده که نقشه‌های بازی Call of Duty: Black Ops 2 نیز در نسخه سال 2025 Call of Duty بازسازی خواهند شد. در حال حاضر، برنامه این است که این نقشه‌ها پس از عرضه بازی به عنوان محتوای بعدی اضافه شوند؛ اما نکته قابل ذکر این است که هنوز صحت این ادعاها توسط شرکت سازنده تأیید نشده و باید منتظر اعلام رسمی اکتیویژن باشیم.

دنباله بازی Call of Duty: Black Ops 2

علاوه بر این، استودیوی «اینفینیتی» گزارش می‌دهد که در حال کار روی دنباله بازی جدیدی است که احتمالاً با نام Call of Duty: Modern Warfare 4 عرضه خواهد شد. Call of Duty: Modern Warfare 3 از نظر تجاری موفق بوده و توسعه‌دهندگان در حال حاضر روی این دنباله کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 2 چیست؟ آیا شما طرفدار این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *