بازی جدید لاکپشت‌های نینجا معرفی شد

کمپانی Outright Games، چندی پیش، بازی جدید لاکپشت های نینجا را تحت عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed معرفی کرد.

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed که بر اساس فیلم انیمیشنی پرطرفدار TMNT Mutant Mayhem ساخته شده، یک اثر اکشن پلتفرمر-براولر سه بعدی محسوب می‌شود که توسط استودیو اسپانیایی A Heartful of Games توسعه پیدا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید لاکپشت‌های نینجا معرفی شد

در جدیدترین بازی لاکپشت های نینجا ، بازیکنان قادر خواهند بود تا در نقش چهار لاکپشت جهش یافته محبوب خود، یعنی «لئوناردو»، «رافائل»، «داناتلو» و «مایکل‌آنجلو»، در بیایند. داستان این بازی، وقایع بعد از اتفاقات انیمیشن TMNT Mutant Mayhem را روایت می‌کند و لاکپشت‌ها را در مقابل موج جدیدی از جهش‌یافتگان قرار می‌دهد.

TMNT Mutants Unleashed، قابلیت بازی تک‌نفره یا کو-آپ دونفره آفلاین را دارا خواهد بود و هر کدام از شخصیت‌های بازی، دارای قابلیت‌های خاصی هستند. بازیکنان در این اثر می‌توانند در خیابان‌ها و فاضلاب‌های نیویورک گشت و گذار کرده و با شخصیت‌های معروفی مانند «آپریل اونیل» و استاد «اسپلینتر» تعامل داشته باشند.

بازی جدید لاکپشت های نینجا

منتشر شدن این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، سوئیچ و پی‌سی در اواخر سال جاری میلادی پیش‌بینی شده؛ اما هنوز تاریخ دقیق انتشاری برای آن تعیین نکرده‌اند.

این اثر، تنها یک نسخه عادی و استاندارد خواهد داشت که با قیمت 40 دلار عرضه می‌شود؛ اما کاربران آمریکایی می‌توانند نسخه‌ای انحصاری از بازی را با مراجعه به فروشگاه والمارت تهیه کنند که دارای یک اسکین مخصوص است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید لاکپشت های نینجا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *