تاریخ عرضه بازی Cataclismo مشخص شد

استودیو «دیجیتال سان» با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی Cataclismo در ماه جولای سال 2024 برای کاربران کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

استودیو «دیجیتال سان» با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرده که بازی Cataclismo در ماه جولای سال 2024 برای کاربران کامپیوتر قابل دسترس است. در این بازی که به تازگی تاریخ انتشار آن اعلام شده، بازیکنان باید با استفاده از منابع جمع‌آوری شده به بازسازی جهانی که به واسطه رویدادی به نام تحول ناگهانی ویران گشته، بپردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Cataclismo

در این بازی، شما در طول روز منابع را برای ساخت قلعه خود جمع‌آوری می‌کنید و سپس در شب، با موجودات ترسناکی که به قلعه حمله می‌کنند، به مبارزه می‌پردازید. طراحی واقع‌گرایانه‌ای که در این بازی به کار رفته است، به قلعه‌ها امکان فروپاشی و نابودی دشمنان را می‌دهد.

بازی Cataclismo

بازی Cataclismo امکان ارتقا قلعه و سربازان را برای شما فراهم می‌کند و همچنین به‌همراه یک کمپین داستانی تک‌نفره، در حالت‌های مختلف مانند Creative، Survival و Skirmish نیز عرضه خواهد شد. این بازی در تاریخ 28 تیر 1403 یعنی 18 جولای 2024 منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان اکنون می‌توانند نسخه دموی آن را رایگان از پلتفرم استیم بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Cataclismo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *