بازی Call of Duty: Vanguard بیش از 30 میلیون دلار فروخت

بازی Call of Duty: Vanguard که تاکنون به طور گسترده یکی از بدترین بازی‌های سری COD شناخته می‌شود، بیش از 30 میلیون نسخه فروخت.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Esports»، نسخه Vanguard به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های Call of Duty تبدیل شد و وقتی در سال 2021 به انتشار رسید، نتوانست انتظارات اکتیویژن را برآورده کند. Vanguard به ظاهر جذاب به نظر می‌رسید، اما گرافیک آن برای پوشاندن ناپایداری‌ها و مشکلات بازی کافی نبود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Call of Duty: Vanguard بیش از 30 میلیون دلار فروخت

صرف نظر از این، بازی Call of Duty: Vanguard به فروش حیرت‌انگیز 30 میلیون نسخه‌ای ادامه داد که آن را در فهرست بازی‌های Call of Duty در جایگاه بالایی قرار می‌دهد که به آمار فروش کلی مربوط می‌شود.

بازی Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard به هیچ وجه امکان تغییر پارادایم را نداشت. با فروش 30 میلیون نسخه، بازی کال آف دیوتی ونگارد کاری را به درستی انجام داد، اما حتی در حال حاضر، نظرات عمدتا برای این بازی منفی بوده و در متاکریتیک، بالاترین امتیاز آن 74/100 است، اما این بدترین بازی Call of Duty نیست. عنوان بدترین به یک بازی در سال 2012 که به طور انحصاری برای PS Vita منتشر شد، یعنی Black Ops Declassified که دارای امتیاز متاکریتیک 33/100 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فروش بازی Call of Duty: Vanguard چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Esports


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *