تاریخ عرضه بازی Dead Island 2 روی استیم مشخص شد

بازی Dead Island 2 یکی از جذاب‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌های زامبی‌محور است که قسمت اول آن در سال‌های اخیر منتشر و حالا تاریخ عرضه آن برای استیم مشخص شد.

صفحه استیم این بازی، در ماه بهمن سال گذشته فعال شد و هم‌اکنون سازندگان تاریخ دقیق عرضه را اعلام کرده‌اند. همچنین در ماه نوامبر، بسته‌الحاقی اول بازی به نام Haus منتشر شده و چند روز پیش از انتشار بازی در استیم، بسته الحاقی دوم که SoLA نام دارد، به انتشار خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ عرضه بازی Dead Island 2 روی استیم مشخص شد

بازی جزیره مرده 2 برای علاقه‌مندان به زامبی‌ها و شکار آن‌ها با روش‌های خلاقانه و بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن در نقشه‌های زیبا و جزئیات دقیق به همراه دیگران، بسیار پیشنهاد می‌شود. بعد از گذشت یک سال از انتشار اولیه این بازی، تاریخ دقیق عرضه Dead Island 2 روی پلتفرم استیم، در 22 آپریل 2024 (3 اردیبهشت 1403) اعلام شد.

بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 اخیراً روی Xbox Game Pass نیز به انتشار رسیده است و شما اگر عضو این سرویس هستید، بدون هزینه اضافی می‌توانید تمام محتویات پایه بازی را تجربه کنید. بازی Dead Island 2 در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور بازی Dead Island 2 روی فروشگاه استیم چیست؟ آیا قسمت اول این اثر جذاب را امتحان کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *