عینک واقعیت مجازی نینتندو معرفی شد

عینک واقعیت مجازی نینتندو که یک ابزار جانبی سخت افزاری جدید سازگار با کنسول‌های «نینتندو سوییچ» است، توسط شرکت «نینتندو» معرفی شد.

به نظر می‌رسد که دستگاه Virtual Boy Pro یک ابزار به سبک عینک واقعیت مجازی است که به سیستم «نینتندو سوییچ» متصل می‌شود. کنترل عملکرد روی صفحه به دست کنترلرهای جدا شده Joy-Con بوده که گیم‌پلی را بر محیط واقعی بازیکن در خانه یا خارج از خانه تطبیق می‌دهند. قرار است که عینک واقعیت مجازی کنسول نینتندو به لیست رو به رشدی از لوازم جانبی رسمی «نینتندو سوییچ»، مانند Ring Fit بپیوندد. بیش از 140 میلیون کنسول سوییچ از زمان عرضه آن در سال 2017 فروخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عینک واقعیت مجازی نینتندو

Virtual Boy Pro به دارندگان «نینتندو سوییچ» اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از عناوین تازه معرفی شده را در فرنچایزهای نمادین «نینتندو» تجربه کنند که اکنون در واقعیت افزوده قابل اجرا است. «شیگرو میاموتو»، طراح افسانه‌ای بازی‌های این کنسول گفت:

وقتی به تاریخچه سخت‌‌افزارهای کنسول دستی، محبوب و موفق در «نینتندو» فکر می‌کنیم، Virtual Boy در ذهن ما شکل نمی‌گیرد؛ زیرا دوست‌‌داشتنی و موفقیت‌آمیز یا یک دسته بازی و کنسول نبود.

درحالی که طرفداران «نینتندو»، در سرتاسر جهان منتظر عرضه Nintendo Switch 2 و Nintendo Switch Pro هستند؛ به نظر می‌رسد که آن‌ها باید به Virtual Boy Pro بسنده کنند. کمپانی «نینتندو» هنوز قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عینک واقعیت مجازی نینتندو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *