سم لیک در یکی از بازی‌های بعدی هیدئو کوجیما حضور خواهد داشت

به تازگی خبری منتشر شده که در آن به این موضوع می‌پردازد که « سم لیک » در یکی از بازی‌های بعدی هیدئو کوجیما حضور خواهد داشت.

در روزهای گذشته نام‌های برجسته‌ای از صنعت ویدیو گیم، از جمله «سم لیک» و «نیل دراکمن»، به استودیو « کوجیما پروداکشنز » مراجعه کرده‌اند که توجه هواداران را به خود جلب کرده است. اخبار و تصاویری از «هیدئو کوجیما» و «رمدی اینترتینمنت» منتشر شده که اشاره به حضور آن‌ها در پروژه‌های آتی استودیو دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی‌های بعدی هیدئو کوجیما

«سم لیک» با انتشار ویدیویی از خود در حال نوشیدن قهوه در میان صدها دوربین اسکن چهره، اعلام کرد که برای یک بازی جدید در «کوجیما پروداکشنز» حضور خواهد داشت. اعلام این خبر توسط رسانه‌های بازی، باعث شده که هواداران او را به عنوان نماینده اروپایی «هیدئو کوجیما» در صنعت ویدیو گیم شناخته و از «لیک» به خاطر عرضه بازی موفق Alan Wake 2 تحسین کنند.

بازی‌های بعدی هیدئو کوجیما

«سم لیک» پیش‌تر نیز در بازی Death Stranding به‌عنوان یکی از هنرمندان حاضر بوده و حالا به نظر می‌رسد که همکاری جدید او و «هیدئو کوجیما» در پروژه دومین قسمت از Death Stranding به نام On the Beach خواهد بود.

استودیو «کوجیما پروداکشنز»، درحال حاضر تمرکز اصلی خود را روی توسعه Death Stranding 2 قرار داده است. این بازی در سال 2025 برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد و داستان آن به شخصیت «ال فانینگ» باز خواهد گشت. همچنین «نورمن ریدوس»، «تروی بیکر» و «لیا سیدو» نیز به عنوان کاراکترهای اصلی در این بازی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های بعدی هیدئو کوجیما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *