از حالت‌های گرافیکی Sea of Thieves در پلی استیشن 5 رونمایی شد

استودیو «Rare» با انتشار تریلر جدید این بازی، ویژگی‌های جدید حالت‌های گرافیکی بازی Sea of Thieves در نسخه پلی‌استیشن 5 این بازی را معرفی کرده است.

به تازگی، تریلر جدید Sea of Thieves منتشر شد که در آن ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن این بازی را معرفی کرد. این استودیو برای عرضه بازی به روی پلی‌استیشن، تمام تلاش خود را به‌کار گرفته و خبرها حاکی از آن است که این بازی از سرورهای اختصاصی برای پلی‌استیشن نیز بهره می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حالت‌های گرافیکی Sea of Thieves

این اثر دارای دو حالت گرافیکی برای پلی‌استیشن 5 است؛ حالت اول با رزولوشن 4k و نرخ 60 فریم برثانیه (به همراه HDR) برای تجربه بصری عالی و حالت دوم با رزولوشن 1080p و نرخ 120 فریم بر ثانیه برای تجربه روان و رقابتی. بازیکنان می‌توانند هر یک از این دو حالت انتخاب کنند.

حالت‌های گرافیکی Sea of Thieves

کنترلر «دوال‌ سنس» با بازخورد لمسی ویژه خود، تجربه واقع‌گرایانه‌ای را به مخاطب خود ارائه می‌دهد؛ همچنین پشتیبانی از پلی‌استیشن پورتال نیز برای Sea of Thieves در نظر گرفته شده است.

بازی دارای 250 تروفی بوده که برای کسب پلاتینیوم نیاز به کسب 60 تروفی پایه است. بازی Sea of Thieves در تاریخ 11 اردیبهشت برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود و خریداران نسخه‌های دیلاکس و پریمیوم می‌توانند در بتای خصوصی از 24 تا 27 فروردین شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حالت‌های گرافیکی Sea of Thieves چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *