رکورد تتریس بار دیگر شکسته شد

یک گیمر 15 ساله، در ماه‌های مارس و آوریل سال جاری، رکورد تتریس یک بازی کلاسیک را در سطح جهانی شکست و رکورد جدید خود را ثبت کرد.

به گزارش Time Extension، «الکس تاچ» حداقل دو بار امتیاز 10 میلیون را پر کرده و در نهایت به امتیاز نهایی 16.7 میلیون دست یافت. او همچنین از رکورد جهانی صفحه مرگ بلو اسکاتی نیز عبور کرد و هزاران دلار جایزه برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رکورد تتریس

«الکس تاچ» اولین شخصی است که یک باگ بازی به نام احضار شیطان را فعال کرد. کانال یوتیوبی aGameScout که ویدیوهایی در مورد بازی تتریس منتشر می‌کند، دستاوردهای این نوجوان را تحسین و کلیپ‌های مختلفی از بازی او را منتشر کرده است.

این پسر نوجوان در تاریخ 11 مارس 2023 (21 اسفند 1402) به عنوان اولین‌بار در تاریخ، موفق به کسب امتیاز 10 میلیون در نسخه NES بازی تتریس شد. او با رسیدن به امتیاز 16 میلیون، تقریبا رکورد قبلی خود را دو برابر کرده است. میان 11 مارس (21 اسفند 1402) تا 14 آوریل (26 فروردین 1403)، او رکورد جهانی بازی را در نسخه‌های مود شده و اصلی، ارتقا داد.

رکورد تتریس

«الکس تاچ» در کانال یوتیوب خود با انتشار ویدیو این رکورد، اظهار داشته:

16.2 میلیون! زمانی که بازی تتریس را شروع کردم، می‌خواستم یکی از ماهرترین بازیکنان این بازی باشم و معروف شوم. این بزرگ‌ترین دستاوردی است که در کل دوران حرفه‌ایم به عنوان بازیکن تتریس در ورزش‌های الکترونیکی به دست آورده‌ام. حتی اگر عنوان قهرمانی Mega Masters را از دست بدهم یا در CTWC شکست بخورم، این دستاورد در قلب من خواهد درخشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد تتریس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *