بازی جدید Game of Thrones ساخته خواهد شد

شرکت «Nexon»، توسعه‌دهنده بازی‌های محبوب The Finals و Kartrider، در حال ساخت بازی جدید Game of Thrones بر اساس سریال پربیننده‌ای به همین نام است.

طبق اطلاعات فاش شده، این بازی که هنوز نامی ندارد، در قلمرو شمال جریان دارد و مکان‌های مشهوری مانند Winterfell و The Wall در آن حضور خواهند داشت. داستان بازی بین فصل 4 و 5 سریال روایت می‌شود، زمانی که «روس بولتون» نگهبان شمال است و «جان اسنو» و «سم تارلی» به عنوان اعضای نگهبانان شب در حال خدمت هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Game of Thrones

بازیکنان در طول بازی گیم آف ترونز با شخصیت‌های مختلف سریال روبرو خواهند شد، اما تاکنون خبری از حضور بازیگران اصلی مجموعه در بازی به عنوان صداپیشه منتشر نشده است. در عوض، صداپیشگان جدیدی برای شخصیت‌ها در نظر گرفتند که تلاش می‌کنند لحنی شبیه به بازیگران اصلی داشته باشند.

این بازی که به صورت آنلاین و با تمرکز بر داستان ارائه می‌شود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از بین یک شخصیت زن یا مرد به عنوان شخصیت اصلی خود انتخاب کنند. شخصیت انتخاب نشده نیز، شبیه به بازی Mass Effect: Andromeda، در طول داستان بازی حضور خواهد داشت.

بازی جدید Game of Thrones

جزئیات بازی بازی تاج و تخت منتشر شده تاکنون نشان می‌دهد که شباهت‌هایی به The Elder Scrolls Online دارد، اما همچنان نمی‌توان به طور قعطی نظر داد.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد شخصیت اصلی بازی و تاریخ انتشار آن در دسترس نیست. لازم به ذکر است که 10 سال پیش، ساخت یک MMORPG دیگر از این سریال با عنوان Game of Thrones: Seven Kingdoms آغاز گردید که متأسفانه لغو شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی Game of Thrones چیست؟ آیا از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *