اولین ویدیو از شخصیت هوملندر در بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

«اد بون»، کارگردان استودیوی «NetherRealm» و بازی Mortal Kombat 1 (مورتال کمبت 1)، نخستین ویدیو از شخصیت Homelander در این بازی را منتشر کرد.

این ویدیو که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، بازخوردهای مثبتی از طرفداران دریافت کرده است. شخصیت هوملندر در سریال The Boys یکی از مبارزان جدیدی است که در قالب بسته‌های الحاقی به بازی مورتال کمبت 1 اضافه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


شخصیت هوملندر در بازی Mortal Kombat 1

پیش از این، شخصیت‌های دیگری مانند ارمک (Ermac) نیز به این بازی اضافه شده بودند. «اد بون» در توییت اخیر خود از طرفداران بابت استقبال از بسته‌الحاقی شخصیت ارمک تشکر کرد و گفت که هنوز محتواهای زیادی برای این بازی در نظر دارند. حرکات جدید، اسکین برای مبارزان و قابلیت‌های آنلاین، از محتواهای جدید بازی خواهند بود.

انتشار بسته‌الحاقی شخصیت Homelander برای بهار 2024 برنامه‌ریزی شده است. هنوز مشخص نیست که چه کسی صداپیشگی این شخصیت را در بازی برعهده خواهد داشت. «آنتونی استار»، بازیگر این شخصیت در سریال پسران اعلام کرده که در این بازی حضور نخواهد داشت.

علاوه بر بسته‌های الحاقی شخصیت‌ها، قرار است یک حالت داستانی نیز برای Mortal Kombat 1 منتشر شود. این بسته‌الحاقی، بخش دوم داستان بازی را روایت خواهد کرد. بازی Mortal Kombat 1 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت هوملندر در بازی مورتال کمبت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *