تاریخ ریمستر Star Wars: Dark Forces اعلام شد

تاریخ ریمستر Star Wars: Dark Forces اعلام شده است. استودیو بزرگ Nightdive اطلاعاتی را از این بازی در فضای مجازی منتشر کرد.

شرکت Lucasfilm Games و استودیوی Nightdive به هم پیوسته‌اند تا بازی Star Wars: Dark Forces Remaster را منتشر کنند؛ این بازی قرار است در فوریه‌ی آینده عرضه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، این بازی در سال 1995 توسط LucasArts اصلی منتشر شد و شما در آن به عنوان یک شخصیت اول درگیر یک بازی تیراندازی هستید که داستان آن بین فیلم‌های The Empire Strikes Back و Return Of The Jedi جریان دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Nexus VR منتشر شد


تاریخ ریمستر Star Wars: Dark Forces

استودیو Nightdive به تازگی اعلام کرده است که ریمستر بازی Star Wars: Dark Forces در تاریخ ۹ اسفند یا ۲۸ فوریه منتشر خواهد شد. این بازی در دسترس کاربران پلتفرم‌های PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و کامپیوتر (از طریق استیم) قرار خواهد گرفت. این نسخه ریمستر بعد از ۲۹ سال از انتشار نسخه اصلی در سال ۱۹۹۵ عرضه می‌شود.

تاریخ ریمستر Star Wars: Dark Forces
تاریخ ریمستر Star Wars: Dark Forces

بازی “Star Wars: Dark Forces”، به عنوان نخستین بازی اول شخص شوتر از مجموعه “جنگ ستارگان” توسط استودیوی Nightdive Studios با استفاده از موتور بازی سازی KEX دوباره سازی شده است. داستان این بازی، ماجراهای کایل کاتارن را روایت می‌کند. پس از پیوستن به ائتلاف شورشیان (Rebel Alliance)، کایل کاتارن برای نفوذ به امپراتوری کهکشانی (Galactic Empire) تلاش می‌کند تا اطلاعاتی از برنامه Dark Trooper Project بدست آورد. این نسخه ریمستر بازی، از رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

بازی Star Wars: Dark Forces Remaster شامل بهبود نورپردازی و رندرینگ، میان‌پرده‌های بهبود یافته، پشتیبانی از گیم‌پد، بافت‌های باکیفیت تر، منوی انتخاب سلاح برای مدیریت جنگ‌افزارها و سیستم تروفی‌ها/اچیومنت‌ها خواهد بود. استودیو Nightdive در حال حاضر در کنار بازی Star Wars: Dark Forces، روی دو پروژه دیگر نیز کار می‌کند. آن‌ها شامل بازسازی بازی System Shock 2 تحت عنوان System Shock 2: Enhanced Edition و ریمستر بازی Turok 3: Shadow of Oblivion هستند که قرار است در تاریخ ۲۳ آبان یا ۱۴ نوامبر منتشر شوند.

بیشتربخوانید:

 

نظر شما درباره این بازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *