تریلر رسمی بخش اول فصل 6 سریال The Crown منتشر شد

چندی پیش سرویس استریم «نتفلیکس»، از تریلر رسمی بخش اول فصل 6 سریال The Crown رونمایی کرد. با اعلام رسمی این شبکه، فصل 6 این سریال، فصل آخر آن خواهد بود.

«نتفلیکس» با انتشار تریلر فصل 6 The Crown ، اعلام کرد که این سریال در دو بخش منتشر خواهد شد. این سریال برای اولین بار در سال 2016 در شبکه BBC به انتشار رسید و در سال 2023 به پایان می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

اولین تصاویر از فصل ششم The Crown منتشر شد


تریلر رسمی بخش اول فصل 6 سریال The Crown منتشر شد

بخش اول فصل ششم این سریال شامل چهار قسمت است و در تاریخ 16 نوامبر 2023 (25 آبان 1402) منتشر می‌شود. همچنین بخش دوم نیز که شش قسمت دارد، در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402)، قبل از تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی منتشر خواهد شد.

سریال «تاج»، توسط «پیتر مورگان» ساخته و نوشته شده که داستان زندگی ملکه الیزابت را روایت می‌کند. در این سریال، بازیگرانی همچون «کلر فوی»، «ونسا کربی»، «اما کورین» و «جاش اوکانر» حضور دارند.

در بخش اول فصل ششم این سریال، نقش‌های «شاهزاده ویلیام»، «پرنس هری» و «کیت میدلتون» به ترتیب توسط «اد مک‌وی»، «لوتر فورد» و «مگ بلامی» ایفا خواهد شد. بازیگرانی همچون «دومینیک وست»، «جاناتان پرایس» و «لزلی منویل» نقش‌های خود را از فصل پنجم ادامه می‌دهند. تریلر فصل ششم تاج به شدت، به نقش «الیزابت دبیکی» (پرنسس دایانا) تمرکز دارد.

«The Crown» از سال 2016 تاکنون، 69 بار نامزدی جایزه امی را دریافت کرده است. «پیتر مورگان» در کنار «اندی هریس»، «استفان دالدری»، «متیو بیام شاو» و «رابرت فاکس» به عنوان مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی فصل ششم سریال «The Crown» فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Hollywood Reaporter

نظر شما درباره‌ی سریال The Crown چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *