بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

برنامه‌های چت صوتی و متنی، ابزارهای عالی برای ارتباط با اعضای مختلف فضای وب هستند. با توجه به مسدود شدن دیسکورد در ایران، بد نیست نگاهی به بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد بیاندازیم.

بسیاری از افراد حرفه‌ای دنیای وب و گیمرها، در حال حاضر از برنامه‌های چت صوتی و متنی برای همکاری و تبادل اطلاعات مهم استفاده می‌کنند. اگر شما هم اندکی با این دنیا آشنا باشید، حتما می‌دانید که دیسکورد چیست .

این نرم‌افزار یکی از این برنامه‌های محبوب است که توسط بسیاری از افراد، به ویژه گیمرها استفاده می‌شود. از زمانی که دیسکورد در ایران معروف شد، محدودیت‌های زیاد را تجربه کرد و حالا اکنون خبری به انتشار رسیده که نشان می‌دهد این برنامه مسدود شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: دیسکورد در کشور ایران مسدود شد


با توجه به اینکه شاید دیگر نتوان از این برنامه به نحوه احسنت در ایران استفاده کرد، باید به دنبال بهترین برنامه های شبیه دیسکورد و گزینه‌های موجود بگردیم. لیست زیر می‌تواند به شما در پیدا کردن لینک‌های دانلود برنامه های شبیه دیسکورد برای کامپیوتر کمک کند.

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

در ادامه لیست بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد
بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

طراحی فانتزی و فضای قابل دسترسی این برنامه، دو دلیلی هستند که باعث می‌شود مردم از دیسکورد استفاده کنند. پس از مسدود‌سازی‌های فراوان برای این برنامه، طبیعی است که کاربر ایرانی نیز به دنبال دانلود برنامه های شبیه دیسکورد رایگان بگردد.

Team Speak

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

TeamSpeak انتخاب شماره یک سیستم ارتباطی VoIP برای بازی‌های آنلاین است. تیم‌اسپیک به عنوان یکی از بهترین برنامه های شبیه دیسکورد شناخته می‌شود و از صدای شفافی برای برقراری ارتباط بین پلتفرم‌ها با اعضای تیم برخوردار است. عملکرد بدون تاخیر و قابلیت بی‌نظیر این نرم‌افزار، آن را به بهترین جایگزین تبدیل می‌کند.

کاربران می‌توانند به ویژگی‌های زیادی دسترسی داشته باشند که آن را برای بازی‌های گرافیک بالا نیز مناسب می‌کند. شما می‌توانید در تمامی پلتفرم‌های محبوب دسکتاپ و موبایل، به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشید.

Troop Messenger

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد
بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

Troop Messenger یک ابزار ارتباطی ساده برای تیم‌های کوچک، متوسط ​​و بزرگ است. Troop Messenger تاریخچه پیام قابل جستجو خود را محدود نمی‌کند اما شبیه برنامه دیسکورد است. در این نرم‌افزار، اعضای تیم می‌توانند پیام‌ها را فوراً ارسال کرده و به آن‌ها پاسخ دهند. برخلاف ابزارهای اشتراک‌گذاری اطلاعات قدیمی، این پیام‌رسان باعث صرفه جویی در زمان، افزایش بهره‌وری و همچنین افزایش کیفیت تصمیمات می‌شود.

علاوه بر این، تمام ارتباطات برای مراجعات بعدی مستند می‌شود. این برنامه همچنین امکان برگزاری یک کنفرانس مجازی را بدون زحمت جمع کردن همه اعضای تیم به صورت فیزیکی در یک مکان را فراهم می‌کند. با Troop Messenger، فضای کاری شما کارآمدتر می‌شود.

StoryPrompt

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

StoryPrompt یک پلتفرم بسیار جذاب است که برای اولین‌بار به صورت ویدئو است. در این برنامه، بدون توجه به منطقه زمانی، می‌توان پیام‌های ویدیویی رشته‌ای را در زمان خود بین اعضای تیم و یا گروه رد و بدل کرد.

StoryPrompt ویژگی‌های بسیاری را ارائه می‌دهد که آن را به جایگزین جذاب‌تری برای دیسکورد تبدیل می‌کند. این قابلیت‌ها شامل ایجاد گروه یا فضاهای 1:1 برای جوامع مختلف است. فضاها همچنین می‌توانند کاملاً مارک شده و لینک URL به همراه برچسب سفید داشته باشند.

ویدیوهای ضبط شده در StoryPrompt را می‌توان در خارج از پلتفرم نیز به اشتراک گذاشت و به طور خودکار در محتوای حرفه‌ای تولید شده توسط کاربر، ارسال گردد.

Slack

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد
بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

Slack یک ابزار ارتباطی و یک روش محبوب برای ایجاد جوامع آنلاین است که برای دانلود برنامه های شبیه دیسکورد ویندوز ، می‌توان به آن اتکا کرد. در حالی که گیمرها و طرفداران کریپتو اغلب از دیسکورد استفاده می‌کنند؛ اما Slack نیز در میان جوامع حرفه‌ای محبوب است.

با استفاده از این برنامه، می‌توانید فضاهایی را برای انواع مختلف بحث‌ها ایجاد کنید و تماس‌های صوتی و تصویری زیادی بگیرید و به کنترل‌های قدرتمند اعلان دسترسی داشته باشید. موضوعات موجود در Slack، یک راه عالی برای سازماندهی بحث‌ها ایجاد می‌کند و واضح‌تر و راحت‌تر از دیسکورد هستند.

Chanty

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

Chanty یک برنامه چت تیمی و مدیریت کار برای افراد حرفه‌ای است. این برنامه به شما امکان می‌دهد چت و پیام‌های صوتی را مبادله کنید و با تیم خود تماس‌های صوتی و تصویری داشته باشید. با ادغام برنامه Chanty با نرم‌افزارهای شخص ثالث از جمله Trello، Asana، Zapier، Google Drive، Dropbox، Onedrive، Github، Gitlab، Bitbucket، Mailchimp، Giphy و غیره، بهره‌وری این نرم‌افزار افزایش می‌یابد.

این ابزار دارای ویژگی‌های ویدئو کنفرانس قدرتمندی است تا بتوانید رو در رو با هم ارتباط برقرار کنید. اشتراک‌گذاری صفحه به شما امکان می‌دهد تا بتوانید دسکتاپ خود را به نمایش بگذارید تا دیگران بتوانند آنچه را که روی آن کار می‌کنید ببینند. ویژگی‌های ویدیو می‌توانند 4k را مدیریت و تا 1000 شرکت‌کننده را پشتیبانی کنند.

Skype

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد
بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

اسکایپ ممکن است بهترین جایگزین برای دیسکورد به نظر نرسد؛ اما اگر تنها چیزی که می‌خواهید توانایی برقراری تماس ویدیویی و ارسال پیام متنی به افرادی است که می‌شناسید، ارزش آن را دارد. این برنامه در درجه اول یک ابزار ویدیویی است و ویژگی‌های مرتبط زیادی با دیسکورد دارد. این موارد شامل اشتراک‌گذاری صفحه، تماس‌های ویدیویی گروهی برای حداکثر 99 مهمان و امکان جایگزینی پس‌زمینه است.

از اسکایپ برای صحبت با دوستان و مطالعه یا همکاری در محل کار استفاده می‌کنند. اسکایپ ویژگی‌های انجمنی مانند ایجاد سرورها را که دیسکورد ارائه می‌دهد را ندارد؛ اما این ابزار دارای ویژگی‌هایی است که دیسکورد نمی‌تواند از آن‌ها را ارائه دهد.

Microsoft Teams

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

اگر می‌خواهید یک پلتفرم برای اتصال سازمان خود داشته باشید، Microsoft Teams یکی از بهترین برنامه های شبیه دیسکورد است. این برنامه ویژگی‌های فراوانی از جمله چت، ویدئو و تماس صوتی دارد. همچنین کنفرانس وب قدرتمندی را با قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش، ضبط، سفارشی کردن پس‌زمینه و چت در حین تماس دریافت می‌کنید.

بزرگ‌ترین دلیل برای استفاده از Teams نسبت به سایر ابزارهای این لیست، ادغام نزدیک با Office 365 است. اگر بیشتر روز خود را در برنامه‌هایی مانند Word، Excel و Powerpoint می‌گذرانید، Microsoft Teams برای شما مناسب خواهد بود.

Flock

بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد
بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد

Flock نیز یک ابزار پیام‌رسانی تجاری محسوب می‌شود که مدیریت سازمان شما (یا هر گروه دیگری) را آسان می‌کند. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا برای کاربران، گروه‌ها یا بخش‌های مختلف کانال ایجاد کنید. برنامه Flock دارای کنفرانس ویدئویی داخلی است که به شما امکان می‌دهد با حداکثر 20 شرکت‌کننده صحبت کرده و آن را به گزینه‌ای عالی برای ارتباط تیمی تبدیل می‌سازد.

اگر برای تماس هم‌زمان وقت ندارید، می‌توانید یک پیام صوتی ارسال کنید و هدفتان را توضیح دهد. ویژگی‌های اشتراک‌گذاری این برنامه به شما امکان می‌دهد تا اسناد خود را تا سقف 100 مگابایت ارسال کنید.

سوالات متداول

آیا برنامه دیسکورد برای گوشی هم فیلتر شده است؟

این برنامه، تا اطلاع ثانوی فیلتر است.

آیا در اسکایپ می‌توان سرورهای مختلف ایجاد کرد؟

خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین برنامه های جایگزین دیسکورد چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *