تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 مشخص شد

تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 مشخص شده است و به نظر می‌رسد رقیب جدید کنسول‌های سونی و مایکروسافت تا پیش از پایان سل 2024 روانه بازار شود.

تاریخ رونمایی از کنسول جدید نینتندو سوییچ اعلام شد. گویا پس از گذشت 8 سال کمپانی قدیمی و محبوب نینتندو قرار است نسل جدید کنسول‌های خود را در نیمه دوم سال 2024 عرضه کند.

تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2

تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2
تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2

جدیدترین ویدیو کانال یوتیوب پرطرفدار Doctre81، به بررسی یک آگهی شغلی شرکت نینتندو اختصاص دارد که از خلال آن می‌توان به جزئیاتی مربوط به زمان عرضه احتمالی کنسول نینتندو سوییچ 2 پی برد. در این آگهی به نیاز شرکت برای استخدام یک کارآموز بازاریابی خرده‌فروشی و استراتژی اشاره شده و آخرین زمان ارسال رزومه برای آن نیز 1 دسامبر 2023 مقارن با 10 آذر 1402 اعلام شده است.

از نکات مهم این آگهی تعیین یک بازه زمانی خاص ژوئن تا آگوست و اشاره به افزایش تجربه کاری نیروهای جدید از طریق شبکه‌سازی و ارتباط با مدیران بخش‌های مختلف شرکت است. Doctre81 می‌گوید که این اتفاق ممکن است به دلیل برگزاری یک کمپین بازاریابی بزرگ در همان بازه زمانی باشد.

البته همانطور که در ویدیو یوتیوب نیز تاکید شده، این الزاما به معنی آمادگی برای رونمایی Nintendo Switch 2 نیست؛ اما اگر این حدسیات درست باشد باید انتظار رونمایی نینتندو سوییچ 2 در نیمه دوم 2024 و احتمالا تابستان 1403 را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *