آیا تیلور سوئیفت در ددپول 3 حضور پیدا خواهد کرد؟

انتشار تصاویری از حضور همزمان رایان رینولدز، تیلور سوئیفت و برخی دیگر از دست‌اندرکاران فیلم ددپول سه سبب شده تا بار دیگر شایعه حضور تیلور سوئیفت در ددپول 3 قوت بگیرد.

در شایعاتی که درباره فیلم Deadpool 3 و پروژه چندجانبه فاز 5 مارول مطرح شده است، اشاره‌هایی به حضور بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌های معروف در فیلم‌های جدید مارول وجود دارد. این بازیگران شامل پاتریک استوارت (پروفسور ایکس)، ایان مک‌کلن (مگنتو)، وسلی اسنایپس (بلید)، چانینگ تیتوم (گامبیت) و چندین عضو قبلی تیم مردان ایکس می‌شوند. این بازیگران قرار است در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشند.

اما به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که شایعات حضور تیلور سوئیفت در Deadpool 3 را بیشتر کرده است. این ویدئو نشان می‌دهد که تیلور سویفت، برنده جایزه گرمی، در نقش یکی از قهرمانان زن قدرتمند مارول ظاهر خواهد شد. هرچند، جزئیات دقیق درباره ماهیت و مدت حضور وی در این فیلم مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

حضور مکان جنگ های مخفی Battleworld در MCU Deadpool 3

حضور دوباره Sabretooth از مردان ایکس در فیلم Deadpool 3

تیلور سوئیفت در ددپول 3

تیلور سوئیفت در ددپول 3
تیلور سوئیفت در ددپول 3

دیانا روسینی، عضو NFL اتلتیک، اخیراً ویدیویی را در توییتر به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد کارگردان Deadpool 3 به همراه رایان رینولدز، تیلور سوئیفت و هیو جکمن در استادیوم MetLife حصور پیدا کرده‌اند تا مسابقه بین کانزاس سیتی چیفز و نیویورک جت را تماشا کنند.

این ویدیو باعث شد تا شایعات جدیدی مبنی بر حضور تیلور سوئیفت در ددپول 3 در رسانه‌ها پخش شود. مدت زیادی است که تیلور سوئیفت در نقش دزلر در MCU از سوی طرفداران پیش بینی شده است که به نظر می‌رسد او اولین نقش آفرینی خود را در فاز 5 MCU و در فیلم Deadpool 3 انجام می‌دهد.

بیوگرافی تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت در ددپول 3

تیلور سویفت (Taylor Alison Swift)، خواننده و ترانه‌سرای محبوب آمریکایی است. او در تاریخ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ به دنیا آمد و در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد. در سن چهارده سالگی به همراه خانواده به شهر نشویل تنسی نقل مکان کرد تا در زمینهٔ موسیقی کانتری پیشرفت کند.

سویفت قراردادی با بیگ ماشین رکوردز (Big Machine Records) امضا کرد و به عنوان جوان‌ترین ترانه‌نویس انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی شناخته شد. در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبوم خود را با نام خودش منتشر کرد.

آهنگ “ترانهٔ ما” (Our Song) او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول برترین ترانه‌های کانتری (Hot Country Songs) رسیده است. در سال ۲۰۰۸، سویفت برای بهترین خوانندهٔ جدید در مراسم جوایز گرمی ۲۰۰۸ نامزد شد. او از آن پس با توانایی‌های خوانندگی و نوشتن آهنگ‌هایش، به عنوان یکی از هنرمندان موفق و مشهور در صنعت موسیقی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *