کنسول پلی استیشن 5 اسلیم معرفی شد [+قیمت]

سونی به تازگی مدل جدیدی از کنسول PS5 که پلی استیشن 5 اسلیم نام دارد را معرفی کرده است. سونی به مناسبت نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال نو میلادی، تصمیم گرفته این مدل جدید را معرفی کند.

PS5 اسلیم، از نظر ابعاد کوچک‌تر است و وزن کمتری نسبت به مدل اصلی دارد. این مدل از کنسول PS5، در دو نسخه دیجیتالی و استاندارد در دسترس خواهد بود و طبق ادعای سونی، حجم کلی دستگاه نسبت به نسخه اصلی پلی استیشن 5 حدود 30 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانیدبهترین SSD ها برای پلی استیشن 5

کنسول پلی استیشن 5 اسلیم معرفی شد

هر دو مدل جدید کنسول، یعنی نسخه دیجیتالی و استاندارد، دارای ظرفیت داخلی یک ترابایت خواهند بود. عرضه این مدل‌ها در آمریکا از ماه نوامبر 2023 (آبان/آذر 1402) آغاز می‌شود و به تدریج در سایر کشورها و مناطق نیز قابل دسترس خواهند بود.

پلی استیشن 5 اسلیم

سونی یک درایو بلوری جداشونده معرفی کرده که می‌توانید آن را به صورت جداگانه با قیمت 79,99 دلار آمریکا که با قیمت دلار امروزی چیزی حدود 4,144,000 تومان می‌شود، خریداری کنید و در قسمت درایو کنسول نصب کنید.

در نسخه اسلیم پی اس 5 ، دو شیار در هر طرف و دو درگاه «USB-C» در جلوی کنسول قرار گرفته‌اند که تفاوتی نسبت به درگاه‌های «USB-C» و «USB-A» تکی موجود در نسخه فعلی PS5 دارند.

همچنین، یک پایه افقی نیز با این مدل جدید PS5 عرضه خواهد شد و یک پایه عمودی جدید که بر روی تمامی مدل‌های PS5 قابل استفاده است، به صورت جداگانه با قیمت 29.99 دلار (1,554,000) به فروش می‌رسد. هر دو مدل جدید PS5 نسبت به نسخه فعلی که 825 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد با افزایش قابل توجهی، اکنون دارای 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Blog.Playstation


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *