بازی Clash of Clans برای کامپیوتر منتشر شد

استودیوی سوپرسل (Supercell)، روز گذشته (18 مهر ماه 1402)، به صورت رسمی بازی Clash of Clans برای کامپیوتر را منتشر کرد.

شرکت فنلاندی محبوب «Supercell»، به‌صورت رسمی بازی محبوب موبایلی خود، «Clash of Clans» را برای پلتفرم PC منتشر کرده است. عرضه بازی کلش آف کلن برای کامپیوتر ، خبر خوبی برای پی‌سی گیمرها است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 اندروید و آیفون

بازی Clash of Clans برای کامپیوتر منتشر شد

شرکت «Supercell»، تولیدکننده بازی‌های موبایلی «Clash of Clans» و «Clash Royale»، اعلام کرد که پس از عرضه ابتدایی این بازی در کانادا، شیلی و سنگاپور، قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، نسخه‌ PC این بازی‌ها را به صورت جهانی عرضه کند. نسخه‌های PC این بازی، از طریق «Google Play Games» (بتا) در کشورهای کانادا، شیلی و سنگاپور، در دسترس قرار گرفته است. متاسفانه کاربران ایرانی این بازی هنوز امکان دسترسی به این نسخه را ندارند.

بازی Clash of Clans برای کامپیوتر

تا به حال شرکت «Supercell»، بیشتر تمرکز خود را بر روی پلتفرم‌های موبایل داشته و حالا با عرضه نسخه‌ PC بازی‌های خودش، هدف آن‌ها ایجاد فرصت‌های بیشتری برای بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید در دنیای PC است. نسخه‌ PC این بازی، با کنترلر ماوس و گرافیک بهینه شده و امکانات برتری را نسبت به نسخه موبایل ارائه می‌دهند.

برنامه‌ریزی «Supercell» برای آینده، ایجاد بازی‌هایی است که به طور بلندمدت و جهانی محبوبیت داشته باشند و ماندگار بمانند. با عرضه بازی کلش برای PC ، این شرکت به تحقق این آرزو نزدیک‌تر می‌شود.

«Clash of Clans» که به خاطر گیم‌پلی استراتژیک خود شناخته شده، بیش از ده سال است که جایگاه قوی‌ای در این سبک از بازی‌ها دارد. بازیکنان می‌توانند دهکده‌های خود را به صورت سفارشی آماده کنند، ارتش بسازند و در نبردهای هیجان‌انگیز شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gameishard


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *