تست هوش : اگه باهوشی دروغگو رو پیدا کن + [جواب معما]

در تصویر زیر، یک تست هوش برای شما در نظر گرفتیم که بسنجیم آیا می توانید دروغگو را پیدا کنید و جواب را بیابید و به ما بگویید؟ در ادامه با ما همراه باشید.

در تصویر زیر، برای شما یک تست هوش گذاشتیم که در آن تصویر را ببینید و تست بینایی و ضریب هوشی خود را بسنجید. این تست های هوش به شما کمک می‌کنند تا ذهن خود را آماده نگه دارید و چشمان خودتان را به چالش دعوت کنید.

این تست ضریب هوشی ، راهی جذاب و سرگرم کننده است تا به همراه شما بتوانید با شناخت یک تست معما در ذهن خود، آن را به چالش بکشید. شما باید در این تست، با استفاده از مهارت‌های استدلال منطقی خود، مرد دروغگو را در کمتر از 10 ثانیه به پاسخ برسید.

تست هوش بیشتر:

تست هوش: 2 اشتباه در تصویر وجود دارد، آیا می‌توانید آن ها را پیدا کنید؟! [+جواب]

تست هوش: کدامیک از این سه نفر همسر اصلی این مرد هستند؟ [+جواب]

تست هوش: آیا می توانید دورغگو را پیدا کنید ؟

در تصویر زیر باید ببینید که آیا می توانید دورغگو را پیدا کنید ؟

تست هوش
تست ضریب هوشی

شما باید در کمتر از 10 ثانیه، حدس یزنید که دروغگو کدام یکی از مردان می‌باشد. یافتن مرد دروغگو در این تصویر، کار دشواری نیست و شما باید بدون از دست دادن زمان، او را پیدا کنید.

پاسخ تست هوش

اگر به علائم لاستیک در تصویر زیر نگاه کنید، می‌توانید به راحتی فردی را که دروغگو است پیدا کنید. علائم لاستیک با شکل لاستیک آبی، سمت راست ماشین شباهت دارد. بنابراین، مردی که در سمت راست با یک ماشین آبی ایستاده است، دروغگو است.

در ادامه می‌توانید عکس پاسخ صحیح تست هوش را تماشا کنید:

تست هوش
ضریب هوشی

بیشتر بخوانید:

اولین نفری باشید که جواب معمای مرد دروغگو می‌دهید. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


One thought on “تست هوش : اگه باهوشی دروغگو رو پیدا کن + [جواب معما]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *